Gå til innhold

Tror dere det er kvinnelige brukere her som er menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Av og til mistenker jeg at en bruker ikke er det kjønnet de oppgir. Altså dette er ikke en "rett til å velge eget kjønn"-debatt, jeg mener at noen bruker oppgir at de er kvinne selv om de identifiserer seg som menn.

Jeg har for eksempel sett noen kvinner som er antifeminist, spesielt to brukere jeg har lagt merke til, og da begynner jeg å lure. De skriver på en måte som gjør at jeg tror de er menn, men når jeg ser brukeren står det at det er en kvinne. Man må jo lure litt da. :klo:

Anonymkode: 94c36...f50

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes kvinner som er antifeminister. Enig i at det er spesielt, men det finnes jo.  

• Liker 1
Gjest antbug
Skrevet

Ja, det tror jeg. Får iblant følelsen av at "kvinnen" som skriver egentlig er en mann.

AnonymBruker
Skrevet

Anonyme brukere på seksualitet gjør i hvertfall det ganske ofte. Skriver de er kvinner når det er åpenbart de er menn (gutter).

Anonymkode: 3a8b9...7eb

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes nok ikke så mange kvinner som er menn, men det kan hende at noen gir seg ut for å vær det. ;)  Litt forskjell der. 

Anonymkode: 12419...56a

Gjest Axl Rose
Skrevet

Det bryr meg lite om hvilket kjønn som egentlig sitter bak. Det viktigste er at de er hyggelige og går an å diskutere med. 

Men ts, mener du at alle kvinner MÅ være feminister ellers er de ikke kvinner eller hva? Kvinner må da få være hva faen de vil.

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, Hermine Grang skrev:

Finnes kvinner som er antifeminister. Enig i at det er spesielt, men det finnes jo.  

Ja, jeg vet det. :) De pleier å virke helt kørka. :P Men samtidig greier jeg vanligvis å "føle" at en bruker er kvinne. Altså at de skriver på en måte so gjør at jeg vet at de er kvinne. 

Selvfølgelig kan man bli lurt, men som oftest merker man forskjell på kvinner og menn når man leser. 

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Det bryr meg lite om hvilket kjønn som egentlig sitter bak. Det viktigste er at de er hyggelige og går an å diskutere med. 

Men ts, mener du at alle kvinner MÅ være feminister ellers er de ikke kvinner eller hva? Kvinner må da få være hva faen de vil.

Nei, men det er veldig mange menn her inne som hater feminister. De skriver antifeministiske tråder hele tiden og ingen tar det seriøst, så når de dukker opp antifeministiske kvinner som skriver på en måte som gjør at man tror de er menn, så begynner man å lure på om dette er en av disse mennene som har tatt deres antifeministiske agenda et sted lengre. 

• Liker 4
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg vet det. :) De pleier å virke helt kørka. :P Men samtidig greier jeg vanligvis å "føle" at en bruker er kvinne. Altså at de skriver på en måte so gjør at jeg vet at de er kvinne. 

Selvfølgelig kan man bli lurt, men som oftest merker man forskjell på kvinner og menn når man leser. 

Forstår.  Godt mulig du har rett, ville i hvert fall ikke vært utenkelig, men vet ikke akkurat hvilke brukere du tenker på. 

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, Hermine Grang skrev:

Forstår.  Godt mulig du har rett, ville i hvert fall ikke vært utenkelig, men vet ikke akkurat hvilke brukere du tenker på. 

Ja, jeg vet det er litt vanskelig å vite uten å vite hvem, men jeg har en policy om å ikke nevne brukere med navn... selv om jeg misliker dem sterkt. Det føles ikke riktig. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg vet det er litt vanskelig å vite uten å vite hvem, men jeg har en policy om å ikke nevne brukere med navn... selv om jeg misliker dem sterkt. Det føles ikke riktig. 

Synes du gjør helt rett i å ikke nevne navn og de som har lest innlegg av de aktuelle kvinnene vet sikkert hvem du snakker om. 

Antifeministene taler jo uansett bare til koret. Det er jo ingen andre som tenker "siden hun er kvinne som er antifeminist så gir det antimeinismen legitimitet". 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja....... Patetisk.

Anonymkode: 1051d...cd8

• Liker 2
Gjest Axl Rose
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men det er veldig mange menn her inne som hater feminister. De skriver antifeministiske tråder hele tiden og ingen tar det seriøst, så når de dukker opp antifeministiske kvinner som skriver på en måte som gjør at man tror de er menn, så begynner man å lure på om dette er en av disse mennene som har tatt deres antifeministiske agenda et sted lengre. 

Tenk over hva mange feminister har sagt, skrevet og gjør så finner du ut hvorfor mange er sinte på feminister. Både kvinner og menn. Kjæresten min er sint på mange feminister. De verste så klart. De hater jo menn og er ikke redd for å vise det.

Gjest Axl Rose
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan i all verden ser man forskjell på om det er kvinne eller mann som skriver? Menn skriver bare dritt og kvinner skriver bare fint? Sorry men det er helt umulig med mindre de skriver typisk jenteting eller typisk manneting. Folk skriver så forskjellig. Alle kvinner har ikke en viss typisk skrivemåte. Helt forskjellig fra kvinne til kvinne. Samme med menn. 

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Bootyhunter skrev:

Hvordan i all verden ser man forskjell på om det er kvinne eller mann som skriver? Menn skriver bare dritt og kvinner skriver bare fint? Sorry men det er helt umulig med mindre de skriver typisk jenteting eller typisk manneting. Folk skriver så forskjellig. Alle kvinner har ikke en viss typisk skrivemåte. Helt forskjellig fra kvinne til kvinne. Samme med menn. 

Jeg har studert lingvistikk i flere år. Det er veldig lett å se forskjell på hvordan kvinner og menn kommuniserer hvis man vet hva som er typisk. Som jeg sa så kan man bli lurt, men det er ikke så lett å "fake" å være kvinne hvis man er mann. 

• Liker 5
Skrevet
8 timer siden, Hermine Grang skrev:

Jeg synes det er mer spesielt og merkelig at det finnes feministiske menn enn at det finnes antifeministiske kvinner.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, og det er patetisk!

Anonymkode: af05c...fa1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Det ville heller ikke forundre meg om de var samme bruker. 

Anonymkode: c379a...b85

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når noen er kritisk eller skriver noe upopulært man ikke kan breke i sauefklokken så er det selvfølgelig en mann. 

Anonymkode: cac76...15b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...