AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #1 Skrevet 7. mars 2017 Innrømmer det "gjerne", jeg er desperat etter jakten på en kjæreste.. Tenker ikke over stort annet og snakker ikke om så mye annet. Hva kan jeg gjøre for å slutte å være sånn? Jeg går på jobb, trener og alt det der, men desperasjonen sitter så dypt.. Hvordan bli kvitt dette? Er forresten ei 20 år gammel jente. Anonymkode: c7034...541
Gjest O.G. Skrevet 7. mars 2017 #3 Skrevet 7. mars 2017 Konsentrer deg om deg selv og eiga utvikling. Hvis ikke kan det hende du snart ender opp gravid med en boms og betaler barnebidrag for hans barn fra tidligere forhold jmf en annen tråd på forumet.
Cathrine88 Skrevet 7. mars 2017 #4 Skrevet 7. mars 2017 Tenk på forholdene du allerede har. Du er neppe en spesielt interessant og festlig venninne/søster/kollega hvis det er det eneste du snakker om. 6
Tiara07 Skrevet 7. mars 2017 #5 Skrevet 7. mars 2017 Du er kun 20 år - du har hele livet foran deg! Prøv å tenke på at du "nettopp" har blitt voksen, og ønsker å leve litt, bli kjent med deg selv, og hva du vil ha ut av livet Ikke noe å stresse med Nyyyt livet mens du kan Kjæreste kommer tidsnok 5
Sykkelkopp Skrevet 7. mars 2017 #6 Skrevet 7. mars 2017 Skaff deg en pulevenn, dekker dine fysiske behov for nærhet og sex greit. Og heng med venner ellers for sosiale behov.. Så trenger du kjæreste egentlig? Nei? Flott, da er du klar for kjæreste
Xcase33 Skrevet 7. mars 2017 #7 Skrevet 7. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Innrømmer det "gjerne", jeg er desperat etter jakten på en kjæreste.. Tenker ikke over stort annet og snakker ikke om så mye annet. Hva kan jeg gjøre for å slutte å være sånn? Jeg går på jobb, trener og alt det der, men desperasjonen sitter så dypt.. Hvordan bli kvitt dette? Er forresten ei 20 år gammel jente. Anonymkode: c7034...541 Det er veldig enkelt for jenter å få både kjæreste og sex ...så som andre sier jobb heller med å finne ut hvem du er og egen utvikling. Du har mye å lære om hvordan verden egentlig fungerer ...så viktig å gjøre seg livserfaringer 4
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #8 Skrevet 8. mars 2017 12 timer siden, Hermine Grang skrev: Få deg kjæreste. Haha, hadde det bare vært så enkelt 12 timer siden, Tiara07 skrev: Du er kun 20 år - du har hele livet foran deg! Prøv å tenke på at du "nettopp" har blitt voksen, og ønsker å leve litt, bli kjent med deg selv, og hva du vil ha ut av livet Ikke noe å stresse med Nyyyt livet mens du kan Kjæreste kommer tidsnok Alle sier det; men tiden går fort. Du vil ikke si det samme når jeg er 30, og det er jeg veldig straks.. 11 timer siden, Sykkelkopp skrev: Skaff deg en pulevenn, dekker dine fysiske behov for nærhet og sex greit. Og heng med venner ellers for sosiale behov.. Så trenger du kjæreste egentlig? Nei? Flott, da er du klar for kjæreste Har hatt pulevenn, men det funket ikke fordi jeg fikk følelser. Klarer ikke å ha sex med en person over tid uten å utvikle følelser. 10 timer siden, Xcase33 skrev: Det er veldig enkelt for jenter å få både kjæreste og sex ...så som andre sier jobb heller med å finne ut hvem du er og egen utvikling. Du har mye å lære om hvordan verden egentlig fungerer ...så viktig å gjøre seg livserfaringer Syns det er vanskelig med å få begge deler jeg.. TS Anonymkode: c7034...541
Hermine Grang Skrevet 8. mars 2017 #9 Skrevet 8. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Haha, hadde det bare vært så enkelt TS Anonymkode: c7034...541 LOL, forstår jo det. Var ment som et litt fleipete svar. Samtidig som det nok er litt sant.
Sykkelkopp Skrevet 8. mars 2017 #10 Skrevet 8. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har hatt pulevenn, men det funket ikke fordi jeg fikk følelser. Klarer ikke å ha sex med en person over tid uten å utvikle følelser. Anonymkode: c7034...541 Så reduser tiden da. Tas 1 gang i uken i 2mnd etter resept fra sykkelkopp
Daktyl Skrevet 8. mars 2017 #11 Skrevet 8. mars 2017 Om du er jente og 20 år som ikke klarer å få kjæreste, så regner jeg med du klarer fint å få deg ligg men at guttene ikke blir værende. Klarer du heller ikke få deg ligg, så gjelder kanskje denne kommentaren enda mer. Velger å gi de samme rådene som jeg gir mine mannlige kompiser som ønsker å bli mer populære blant det motsatte kjønn: 1. Tren. God fysisk helse er attraktivt, signaliserer evne til selvkontroll eller gode gener. Gjør treningen skikkelig, finn program, sett deg inn i kosthold, ta tilskudd. https://examine.com/ er veldig bra nettside om du er ute etter bra tips relatert til trening og kosthold. Ellers anbefales Starting Strength 5x5. Dette gir deg rask styrkeøkning og moderate utseendebonuser. Følg programmet til punkt og prikke, for det aller viktigste er å etablere en solid rutine og selvdisiplin. Selvdisiplin vil bære med seg goder i ALLE områder i livet ditt. Ta første steget og dra på treningen kommende mandag, de neste stegene er mye enklere når du er stolt over hva du får til og ikke vil miste fremgangen. 2. Skaff deg et liv. Sørg for å gjøre det bra på skolen eller jobb, og for all del, ikke studer noe synsete pisspreikstudie som fører ingen steder. Finn en hobby du liker, dyrk den slik du i nåværende tilstand dyrker din desperasjon etter kjæreste. For meg er dette helgeturer til fjells på ski eller til fots, men kanskje du heller vil drive med dans, piano, surfing. For all del ikke la dette være videospill, dette er lite attraktivt. 3. Les bøker. De overfladiske kommentarene som gjentas av alle og enhver inneholder lite substans, les bøker og fordyp deg i meningen til forfatteren, gjør så en rasjonell avgjørelse hvilke element fra boken du vil ta med deg videre. Bøker er en fantastisk gave, det er ofte hele livet til forfatteren og hans eller hennes lærdom summert på noen hundre sider. Enormt mye kunnskap, bra og dårlig, relevant eller irrelevant, kan finnes her. Begynn med noen enkle bøker, finn ut hva du liker. Typisk introduksjonsbøker i diverse psykologiske temaer tror jeg mange vil kunne fatte interesse for, kanskje spesielt jenter. Ved å lese bøker vil du kunne bli interessant og kunne skille deg ut fra bimbokjerringene som gutter gjerne kan ligge med, men ikke forplikte seg til. 4. Ikke vær et jævla offer. Ta ansvar for dine egne handlinger, det er du som er fellesfaktoren i alt som går dårlig i ditt liv. Du er kanskje ikke heldigst av alle du kjenner, men du er jaggu meg langt heldigere enn majoriteten av verden når du er født i Norge og skriver om desperasjon på kvinneguiden. Å ta ansvar for ditt liv krever selvdisiplin, noe du forhåpentligvis klarer å utvikle gjennom beinhard trening og studier. Har møtt mange i mitt liv som inntar offerrolle, og herregud så forbannet man blir. Send meg en personlig melding om du sliter med å konkret unngå offerrollen. Ikke ha troen på at noen kjæreste dukker opp av ren tilfeldighet. Om han så skulle dukket opp før du rekker å forbedre deg selv, ville det uansett vært trist å ikke få muligheten til å innfri eget potensiale. Du MÅ ha lyst å se hva du kan klare når du tar i et tak, slåss mot dem som sier deg imot. Tipsene mine kan hjelpe deg, men bare om du ikke automatisk avskriver denne kommentaren. Ha troen på deg selv, du klarer mer enn du tror, men du må bare gidde. Selvdisiplin. 1
Gankeakar Skrevet 8. mars 2017 #12 Skrevet 8. mars 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Alle sier det; men tiden går fort. Du vil ikke si det samme når jeg er 30, og det er jeg veldig straks.. Tiden var du er 20 til du er 30 skal nytes. Jeg er rimelig sikker på at du får deg minst en kjæreste i løpet av disse årene. 1
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #13 Skrevet 9. mars 2017 Om ikke noen av de andre rådene funker; skaff deg en pulevenn som er langt under deg på rangstigen (for å hindre at du blir forelska). En fyr du synes er litt småekkel på en eller annen måte. Kanskje han er mye eldre enn deg, kanskje feit, stinker hvitløk, er en NAV'er eller whatnot. Fyren inntas kun etter noen glass vin, i alle fall i begynnelsen. Du kommer til å oppleve at du sitter med makta, og sexen kommer til å bli spicet opp av at du føler at du gjør noe som er halvveis forbudt. Og så kommer du til å bli mer avslappet i forhold til din egen attraktivitet og seksualitet. Anonymkode: b3524...fdb
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #14 Skrevet 9. mars 2017 Har alltid vært som deg, men etter jeg ble 24 fikk jeg helt angst og nå vil jeg bare være singel. Anonymkode: 54904...bec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå