Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2004 #1 Skrevet 13. desember 2004 Nå er jeg ganske skuffa. Har hatt troa på Erlend Loe, og tilga ham den merkelige "L", og digga "Doppler" som kom nylig. Så jeg kjøpte "Fakta om Finland" i paperback, og har slitt meg til side 100 omtrent uten å klare å fascineres det grann. Er det bare meg? Er dette en utrolig bra bok som jeg ikke har skjønt vitsen med, eller er den rett og slett en dump i et ellers ålreit forfatterskap?
Mamma1 Skrevet 13. desember 2004 #2 Skrevet 13. desember 2004 har ikke lest den siset, men har lest alt det andre, inkludert bill.merk 2469, og jeg digger alt!
Gjest Betty Boop Skrevet 13. desember 2004 #3 Skrevet 13. desember 2004 Enig med deg - det er den dårligste boka av E. Loe jeg har lest.
Grooo Skrevet 13. desember 2004 #4 Skrevet 13. desember 2004 Har ikke lest Fakta om Finland ennå, men Doppler var i alle fall helt elendig etter min smak...
Arwen Skrevet 13. desember 2004 #5 Skrevet 13. desember 2004 Jeg har lest alt av Erlend Loe og elsker han, eneste jeg ikke er superfornøyd med er Doppler, ikke hans beste.
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2004 #6 Skrevet 13. desember 2004 har ikke lest den siset' date=' men har lest alt det andre, inkludert bill.merk 2469, og jeg digger alt![/quote'] Bill.mrk. 2469 er helt klart suprest! "Doppler" var jo bare så kul.
Brudulja Skrevet 13. desember 2004 #7 Skrevet 13. desember 2004 Enig med du - Fakta om Finland var ikke akkurat noen stor bok. Jeg ga opp flere ganger, men kom meg til slutt gjennom den.
Pip Skrevet 13. desember 2004 #8 Skrevet 13. desember 2004 Humhum - eg likte boka godt eg! Veldig fascinert av både 'Tatt av kvinnen' og ikkje minst 'Naiv.Super'. Veldig skuffa over 'L', har ikkje lese 'Doppler' enno, men har tru på ho. Kan ikkje seie kva eg likte med boka akkurat - trur det var den underfundige stilen og sympatien me fekk med hovudpersonen. (Skreiv faktisk ei lita oppgåve i norsk om 'Einsemd i litteratur' eller noko sånt, og brukte då m.a. denne boka). Det er vel berre slik at ulik litteratur treff ulike menneske - og når han ikkje treff så er det ikkje noko moro...
Tusseline Skrevet 13. desember 2004 #9 Skrevet 13. desember 2004 Jeg er veldig glad i Loe, og har lest alle bøkene hans utenom "Fakta fra Finnland", som jeg også har hørt en del dårlig kritikk om. Kanskje jeg burde lese den selv og gi meg opp en mening, men kan ikke si det gir meg så mye motivasjon.
Jinx Skrevet 13. desember 2004 #10 Skrevet 13. desember 2004 L kom jeg halveis i.. Naiv Super tvang jeg meg gjennom Fakta om Finland står urørt i bokhylla mi... Enda...
Gjest Anonymous Skrevet 14. desember 2004 #11 Skrevet 14. desember 2004 Noen som gidder å avsløre hvordan Doppler ender? Jeg har lest til der hvor hovedpersonen knabber en Toblerone.. Synes det så langt vitner mest om science fiction. Elgen, melke-avtalen, det enoooorme kjønnsorganet ikke minst..
Tusenfryd Skrevet 14. desember 2004 #12 Skrevet 14. desember 2004 Synes Naiv super var litt teit. Elsket Doppler. Må nesten lese Fakta om Finland da - for han skriver tydleigvis litt for enhver smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå