Gjest Seleena Skrevet 13. desember 2004 #1 Skrevet 13. desember 2004 Har funne meg julekle, ein mintgrøn dressbukse. Begge frå Vero Moda. Den mintgrønnetoppen er halterneck og har ein brosje mellom puppene. ( ) Kan vel ikkje ha smykke til halterneck vel? Tenkte litt på eit armband eller øyredobbar. Kva med sminke? Grønn? Svart? Gul?! Nokon som har tips?
Gjest Anonymous Skrevet 13. desember 2004 #2 Skrevet 13. desember 2004 Hva med bronze eller brun øyenskygge? Du kan jo fint ha smykke men ikke i halsen et armbånd og ett kjede?? gjerne i sølv kanskje... uansett så blir det finest med brun øyenskygge i en eller annen nyanse til dette. syns jeg da
Jenni Skrevet 13. desember 2004 #3 Skrevet 13. desember 2004 Jeg vet hvilken topp du har kjøpt, og jeg synes ikke du trenger noe smykke ihvertfall. Det blir bare overlesset, too much rett og slett. Spesielt med brosjen mellom puppene. Det enkleste er ofte det fineste, men du må gjerne ha noen store øredobber isteden, og et armbånd
Gjest Seleena Skrevet 13. desember 2004 #4 Skrevet 13. desember 2004 Takk snupper! Skal prøve ut sminken i kveld
Gjest Gjesta Skrevet 13. desember 2004 #5 Skrevet 13. desember 2004 Bruk kajal i mintgrønn nede på våtlinjen (Eller en farge som er ganske lik)
Gjest Coral Skrevet 14. desember 2004 #6 Skrevet 14. desember 2004 Et tips til; det er fint å ha håret oppsatt (enten bare i en enkel høy hestehale, eller feks ved å bruke dekorative klemmer) til halternecktopper :-)
Gjest Seleena Skrevet 18. desember 2004 #7 Skrevet 18. desember 2004 Hanne: Det er eg faktisk enig i. Kanskje eg får til å få ein sånn "Fetter Anton" med panneluggen min + hestehale. Men det er jo super vanskleg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå