AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #1 Skrevet 7. mars 2017 Pga jeg ikke kan dra på konserten likevel vil jeg selge billettene. Men hvordan går man frem når man gjør dette? De står jo i mitt sitt navn, navnet mitt står på dem. Anonymkode: ca634...cf8
Gjest Birti Skrevet 7. mars 2017 #2 Skrevet 7. mars 2017 Det er ingen fare - de sjekker ikke det uansett. Det viktigste å huske på når du skal selge konsertbilletter er at det er forbudt å selge dem til høyere pris enn du betalte. Hvis det finnes et facebookevent for konserten er det forøvrig ofte et effektivt sted å komme i kontakt med potensielle kjøpere på :-)
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #3 Skrevet 7. mars 2017 Ok, takk for svar. Jeg skal selvfølgelig ikke selge dem for høyere pris enn det jeg betalte. Anonymkode: ca634...cf8
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #5 Skrevet 9. mars 2017 På 7.3.2017 den 20.50, Den Lille Heksa skrev: Kan også selges på finn.no Men er det bare å ta imot betaling og så sende personen som kjøper bilde av billetten/link til pdf fil av billetten? Anonymkode: ca634...cf8
Sirah Skrevet 9. mars 2017 #6 Skrevet 9. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men er det bare å ta imot betaling og så sende personen som kjøper bilde av billetten/link til pdf fil av billetten? Anonymkode: ca634...cf8 Jeg har kjøpt billetter på finn slik. Null problem for min del
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå