AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #1 Skrevet 7. mars 2017 Er det sånn at man kan ta 1 år av jus-studiet i Oslo og noen andre i Bergen? Tenker bare hvis man angrer på å ha valgt Oslo framfor Bergen :-) Vet noen forskjellene på de to stedene? Har lest av det er flere eksamener i Bergen noe jeg syns er bra. Stemmer dette? Anonymkode: 75e5b...b0e
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #2 Skrevet 7. mars 2017 Det går, men da må du søke deg inn i Bergen via samordna opptak. Er også usikker om du kan bytte fra Oslo til Bergen de første tre årene eller om du må fullføre tre år i Oslo før du bytter (pga oppbyggningen av fagene), men dette kan jeg ikke si sikkert. Stemmer at Bergen har eksamen i hvert emne, mens Oslo har én eksamen i halvåret. Har ikke studert i Bergen, så vet ikke hvordan det er der. Jeg valgte Oslo utelukkende pga at jeg hadde lyst til å bo i Oslo (har alle venner, familie og kjæreste her), men hadde det ikke vært for det, så tror jeg at jeg hadde valgt Bergen Anonymkode: 08921...316
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå