Gå til innhold

Bryllup Italia -planlegge/fikse alt selv eller bryllupsplanlegger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaringer/tips å komme med? Takk :) 

Anonymkode: 69f50...f5f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bump 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor i Italia skal bryllupet være?

Anonymkode: 6faeb...beb

AnonymBruker
Skrevet

Vi har ikke bestemt oss for plass ennå, men helst fra Toscana området og nordover :)  Har du erfaringer å dele?

TS

Skrevet

Skal du planlegge bryllup i utlandet så velg en bryllupsplanlegger som kjenner landet og har gjort dette før.

Så slipper du at hele bryllupsplanleggingen blir et mareritt og at selve dagen bare blir stress og bekymringer. 

I verste fall kan du ende opp i en dokumentar på FEM eller TLC ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har lest både positivt og negativt om bryllupsplanleggere og er derfor veldig usikker. Men går vi for en planlegger, så er det en selvfølge at planleggeren har god erfaring og gode tilbakemeldinger. Vi har ikke akkurat ubegrenset med penger og hvis det koster en sånn 15-30K å ha en planlegger, så vil vi heller legge de pengene i selve bryllupet enn en planlegger. 

Jeg klarer helt fint å finne en plass som er passelige for oss og gjestene, men når det kommer hvem som skal organisere/lage/levere/servere mat og drikke, leie av bord/stoler/telt og pynt/blomster, så blir jeg fort litt mere usikker..  Men det er kanskje ikke SÅ vanskelig som jeg skal ha det til?

Bryllupet skal forresten ikke være så stort, vi blir vel sånn 35-45 stk og samtidig skal vi ha det så privat som mulig, altså ikke på hotell, med mindre man kan ha hele plassen til bryllupet. Så en vingård eller en villa er perfekt :)  

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...