AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #1 Skrevet 7. mars 2017 Har klart å bytte ut brus med saft! Og nå tenker jeg å bytte ut potetgull/annen drit med grønnsaker og dip! Så det jeg lurer på, hvilke grønnsaker bruker dere? Og hvilken dip? Anonymkode: e83d3...5f5
Mynona Skrevet 7. mars 2017 #2 Skrevet 7. mars 2017 Gulrot, paprika og agurk synes jeg er best. Bruker som regel tortilla eller holliday dip. men hvitløksdip er også god.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #3 Skrevet 7. mars 2017 Gulrot, søt/snacks paprika, agurk, selleri, cherrytomater. Ellers ville jeg heller valgt hummus, guacamole, eller hjemmelaget dipp av kesam, urter og krydder for mindre saltinnhold. Anonymkode: 4cee2...43d
#frøken Skrevet 7. mars 2017 #6 Skrevet 7. mars 2017 Selleri, gulrot, sukkererter, blomkål, kålrot, paprika, cherrytomater.
Winry Skrevet 8. mars 2017 #9 Skrevet 8. mars 2017 Min absolutte favorittdip må være hvitløksguacamole! Lager den med avokado, lime, salt og massemasse hvitløk! Lager alltid på slump, men blir fort 2-3 fedd på 1 avokado. Hvis du er glad i hvitløk anbefales den på det sterkeste! Får ofte høre at det "stinker" hvitløk når jeg åpner boksen, så kanskje ikke det beste å spise før du drar på byen eller på besøk Ellers lager jeg tomatsalsadip. Pleier å lage den med tomat, tomatpuré, hvitløk, salt, pepper, paprika, chili/jalapeño, løk og div grønnsaksrester. Skviser alt med stavmikser så den blir helt glatt Veldig god sammen med agurk og sukkererter! 1
Djungelvrål Skrevet 8. mars 2017 #10 Skrevet 8. mars 2017 Regner med du har byttet ut brus mot lettsaft, det er like mye sukker i utblandet saft som i brus. 3
Arkana Skrevet 8. mars 2017 #11 Skrevet 8. mars 2017 Vi liker gulrøtter, kålrot, paprika og rå blomkål. Vi bruker ofte dip laget av rømme, salt, pepper, masse klippet gressløk og Dijonsennep.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #12 Skrevet 9. mars 2017 Det aller meste kan brukes! Jeg er glad i gulrøtter, kålrot, agurk, brokkoli, blomkål, paprika (gul/søt er de aller beste, synes jeg), sukkererter, cherry-/perletomater. Greit å være obs på at noen av grønnsakene kan gi mye luft i magen når man spiser dem rå Hjemmelaget dip er det absolutt beste, da unngår du mye salt og tilsetningsstoffer. Jeg har laget holiday dip etter Linda Stuhaug sin oppskrift, den var veldig god! Anonymkode: 89f47...5a9
Arkana Skrevet 9. mars 2017 #13 Skrevet 9. mars 2017 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Greit å være obs på at noen av grønnsakene kan gi mye luft i magen når man spiser dem rå Anonymkode: 89f47...5a9 Cruciferous vegetable night. (For de som ser Big Bang Theory.) Endret 9. mars 2017 av Arkana 1
FantasDick Skrevet 9. mars 2017 #14 Skrevet 9. mars 2017 Jeg bruker sukkererter, perletomater, brokkoli, blomkål, gulrøtter, agurk og paprika. Lager som regel hummus til; kikerter, hvitløk, tahini, olje/vann, limejuice, salt og litt paprikapulver og spisskummen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå