AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #1 Skrevet 7. mars 2017 Hjelp til å motstå! Er ikke klar for å ha sex med andre heller.. what to do? Anonymkode: 2bb0e...551
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #3 Skrevet 7. mars 2017 Jeg gjør det. Det er jo noe med denne nærheten da, fysisk. Anonymkode: 2bb0e...551
King in the North Skrevet 7. mars 2017 #4 Skrevet 7. mars 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hjelp til å motstå! Er ikke klar for å ha sex med andre heller.. what to do? Anonymkode: 2bb0e...551 Hadde det som deg, pulte eksen. Både hun jeg dumpa, og hun som dumpet meg. Var ikke rettferdig eller greit for hun jeg dumpa, og det sugde skikkelig for meg med hun som dumpa meg. Men angrer heller ikke.
FluffyJuggernaut Skrevet 7. mars 2017 #5 Skrevet 7. mars 2017 Er ikke en god idé. Det har en tendens til å lage mer trøbbel enn det er verdt. Det finnes mange bra sexleketøy nå for tiden.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #6 Skrevet 7. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjør det. Det er jo noe med denne nærheten da, fysisk. Anonymkode: 2bb0e...551 Så hold ut. Sex er ingen menneskerett. Enten ha sex med exen og slit mer med det mentale, eller så jobber du med deg selv til du er klar for å treffe en ny. Anonymkode: a5cc5...c02
Ringblomsten Skrevet 8. mars 2017 #7 Skrevet 8. mars 2017 Sex med ex anbefaler jeg ikke. Blir mye mikset følelser i bilde og unødvendig tull
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #8 Skrevet 8. mars 2017 Folk må begynne klare seg selv. Livet uten intimitet går veldig fint. Man tenker ikke på det. To år siden jeg ble singel nå og ikke vært med noen. Det er jeg stolt av. Vern om dere selv. 300 får livmorhalskreft hvert år, og 100 dør. Det smitter sexuelt. Avstå før du finner the one. Anonymkode: 458b5...40a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå