AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #1 Skrevet 7. mars 2017 Har skaffet meg en fitbit. Ser etter et par dager at gjennomsnittlig forbrenner jeg over 2000 kalorier uten å gjøre annet enn å daffe hjemme. Vet jo at man forbrenner selvom man ikke er i aktivitet, også funnet ut at min hvileforbrenning ligger rundt 1500 kalorier om dagen. Kan kaloriene stemme trur dere? noen som har fitbit og kan fortelle meg om jeg bør stole på det ? Anonymkode: 9b3a1...969
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #2 Skrevet 7. mars 2017 Kan aldri tenke meg at det stemmer, kom deg heller ut og rør på deg, hiv dette tullete greiene så langt du får det....mindre bekymringer! Anonymkode: a7522...569
Gjest Solstråletårer Skrevet 7. mars 2017 #3 Skrevet 7. mars 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har skaffet meg en fitbit. Ser etter et par dager at gjennomsnittlig forbrenner jeg over 2000 kalorier uten å gjøre annet enn å daffe hjemme. Vet jo at man forbrenner selvom man ikke er i aktivitet, også funnet ut at min hvileforbrenning ligger rundt 1500 kalorier om dagen. Kan kaloriene stemme trur dere? noen som har fitbit og kan fortelle meg om jeg bør stole på det ? Anonymkode: 9b3a1...969 Det stemmer nok ikke . Har du stilt inn fitbit rett når det gjeller vekt kjønn osv .. viss jeg daffer hjemme forbrenner jeg ca 1500 på en dag ,, er da litt opp og ned trapper og litt husmor.. . på jobb hvor jeg er veldig fysisk aktiv kan jeg forbrende ca 3000 .da går jeg til og fra jobb. så tror ikke den er helt rett stilt inn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå