AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #1 Skrevet 7. mars 2017 Hei! Jeg har kjøpt leilighet og skal leie ut to soverom. Jeg er student og søker andre studenter å bo sammen med. Jeg er jente, og til nå har to gutter leid hos meg fordi jeg fikk høre av andre at det er mindre drama med gutter/lettere å forholde seg til. Men etter å ha bodd sammen en stund, er jeg usikker på om jeg kanskje hadde trivdes bedre med å bo med to jenter, eller om "gresset ikke er grønnere på andre siden". Det jeg lurer på er vel om noen (jenter helst) der ute har erfaring med å bo sammen med gutter/jenter, og om dere kan peke på fordeler/ulemper, og forhåpentligvis gjøre meg litt klokere i mitt valg. På forhånd tusen takk! Anonymkode: 1eb0f...8d6
Gjest Overrasket Skrevet 7. mars 2017 #2 Skrevet 7. mars 2017 Aldri del leilighet med noen som kommer rett fra mamma. Velg litt mer modne personer som allerede har bodd hjemmefra før de kommer til deg. Det kan være mildt mye drama med gutter også, av den mer passiv-aggressive typen, så hvis jeg skulle delt leilighet igjen hadde jeg valgt kvinnelig beboer.
Gjest Herr Heftig Skrevet 7. mars 2017 #4 Skrevet 7. mars 2017 4 minutter siden, Silfen skrev: En av hver. Enig. Noen ting er litt sånn gutter mot jenter, og da kan dere gjenge dere opp mot ham. Tre jenter kan gjerne bli litt problematisk.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #5 Skrevet 7. mars 2017 Det kommer da helt an på personlighetene. Hold åpent for begge kjønn og velg de du har best kjemi med og som du tror vil ha bra kjemi med hverandre Anonymkode: e9768...bd7 3
Nastine Skrevet 7. mars 2017 #6 Skrevet 7. mars 2017 Jeg bor med begge deler nå, vet ikke hvem som er verst jeg det er mer drama med jentene, men må mase mer på gutta for å få de til å bidra med ting som må gjøres, når det er sagt så må jentene også mases på, bare litt lettere for å få rævva i gir synes kanskje det allikevel er litt lettere bo med gutta, eller jeg vet ikke, fordeler og ulemper med begge, ta en av hver du 1
Bærtur Skrevet 7. mars 2017 #7 Skrevet 7. mars 2017 Jeg har god erfaring med å bo med gutter. Men det avhenger alltid av person. Det beste er en balanse. Ikke tre gutter og en jente. Da kan det lett bli en "mamma" i flokken. 1
prt90 Skrevet 7. mars 2017 #8 Skrevet 7. mars 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har kjøpt leilighet og skal leie ut to soverom. Jeg er student og søker andre studenter å bo sammen med. Jeg er jente, og til nå har to gutter leid hos meg fordi jeg fikk høre av andre at det er mindre drama med gutter/lettere å forholde seg til. Men etter å ha bodd sammen en stund, er jeg usikker på om jeg kanskje hadde trivdes bedre med å bo med to jenter, eller om "gresset ikke er grønnere på andre siden". Det jeg lurer på er vel om noen (jenter helst) der ute har erfaring med å bo sammen med gutter/jenter, og om dere kan peke på fordeler/ulemper, og forhåpentligvis gjøre meg litt klokere i mitt valg. På forhånd tusen takk! Anonymkode: 1eb0f...8d6 Jeg har prøvd begge deler og vil si at personlighet har mye mer å si enn kjønn her Sett en hyggelig leiepris, ha visning og plukk ut de 2 du trives best sammen med. 2
Nastine Skrevet 7. mars 2017 #9 Skrevet 7. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kommer da helt an på personlighetene. Hold åpent for begge kjønn og velg de du har best kjemi med og som du tror vil ha bra kjemi med hverandre Anonymkode: e9768...bd7 Tenker dette er greit jeg 1
Nøste~ Skrevet 7. mars 2017 #10 Skrevet 7. mars 2017 Bodd med jente og hr dårlig erfaring med det. Men jeg har vært maks uheldig også da. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #11 Skrevet 7. mars 2017 Jeg har bodd med begge deler og jeg må virkelig si at det ikke kommer an på kjønn om det kommer til å funke eller om de er bråkete osv. Det er svært individuelt. Anonymkode: 1d16d...307 2
funginger Skrevet 7. mars 2017 #12 Skrevet 7. mars 2017 Jeg mener dette med drama mellom jenter i kollektiv er en mye, i hvert fall for min del. Man bor sammen fordi det er praktisk og hyggelig, ikke for å bli bestevenner. Min erfaring tilsier at gutter roter og griser mer fordi de liksom ikke ser rot og skitt på samme måte. Nå finnes det, så klart, gutter som er veldig opptatt av renslighet, men hvis de ikke er det tror jeg det blir mer rot og skitt. Jeg har og følt meg litt mer som "mamma" når jeg har bodd med gutter. Jeg ville holdt visning for alle, men hvis det stod mellom en gutt og en jente, ville jeg valgt gutten. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #13 Skrevet 7. mars 2017 Velg to jenter. Hvis du er så uheldig å få en psyko-mann inn i huset ditt er livet ditt i fare. En kvinne er i verste fall bare irriterende, ikke farlige. Anonymkode: 202e0...00f
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #14 Skrevet 7. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Velg to jenter. Hvis du er så uheldig å få en psyko-mann inn i huset ditt er livet ditt i fare. En kvinne er i verste fall bare irriterende, ikke farlige. Anonymkode: 202e0...00f Du får hospitere en dag i psykiatrien da og se at det i grunn finnes ganske mange farlige kvinner som er psykisk syke også. Psykisk sykdom driter i kjønn Anonymkode: 1d16d...307
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #15 Skrevet 7. mars 2017 Jeg har dårligst erfaring med jenter. Personlighet er likevel avgjørende som andre også påpeker. Å ha en kjønnsbalanse er imidlertid ikke dumt. Anonymkode: 93d04...62b
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #16 Skrevet 7. mars 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Velg to jenter. Hvis du er så uheldig å få en psyko-mann inn i huset ditt er livet ditt i fare. En kvinne er i verste fall bare irriterende, ikke farlige. Anonymkode: 202e0...00f Kaninkokere er altså ikke farlige? Anonymkode: 99e95...7ce
Gjest WeirdAlien Skrevet 7. mars 2017 #17 Skrevet 7. mars 2017 (endret) Jeg har bodd med både gutter og jenter. Jeg er selv jente. Jeg opplevde at jenter er mye roligere og mer passiv-agressive, men også mye ryddigere og ordentlige. Gutter er "vennligere"/mindre fare for drama, men til gjengjeld ikke like ryddige. Jeg foretrekker helst å bo med halvparten gutter, halvparten jenter i kollektivet. Jentekollektiv der man ikke kjenner hverandre kan bli slitsomt, selv om det er det jeg bor i nå. Dette er jo veldig individuelt. For meg er det veldig viktig å ha det ryddig på kjøkken og bad, og jeg er av typen som ikke takler rot og skitt og møkk overalt. Endret 7. mars 2017 av WeirdAlien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå