AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #1 Skrevet 7. mars 2017 Vil først starte med å si jeg dusjer vær morgen så det har ikke med urenslighet å gjøre,jeg bruker asan såpe for underliv. Problemet mitt er at det lukter veldig sterkt av kjønn og det veldig kort tid etter vasking av underliv. Når jeg åpner smekken og vipper ut penis så fylles liksom rommet med lukten av kjønn,visst jeg tar på pungen min og lukter på fingre kjennes en svak lukt av sæd. Har på en måte altid hatt det slik og er livredd for å skulle ha sex,skal en kunne kjenne lukten av sitt eget kjønn når en kler av seg etter kort tid. Hilsen en frustrert mann Anonymkode: b643e...6a3
Rotemor Skrevet 7. mars 2017 #3 Skrevet 7. mars 2017 Jeg ville gått til legen. Det kan være noe som enkelt som en bakterieinfeksjon som har vart lenge. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #4 Skrevet 7. mars 2017 Svetter du mye? Blir du klam i skrittet? Kanskje litt talkum i lysken og under pungen kan hjelpe? Anonymkode: 01d5f...040
verpesyk Skrevet 7. mars 2017 #5 Skrevet 7. mars 2017 Intimsåpe fakker opp med den naturlige bakteriefloraen nedentil. ikke vask deg med såpe. 2
Altmann Skrevet 8. mars 2017 #6 Skrevet 8. mars 2017 (endret) Forsøk å vaske ved å såpe inn skikkelig to ganger med en annen vanlig flytende såpe - ikke intimsåpe. Prøv Molton Brown såpen de selger bla på Gardermoen- Jeg bruker lysegrønn med peppermyntlukt. Trang forhud ? Hvis ikke, vreng og vask like godt der også - og gå gjerne med forhuden trukket tilbake hele tiden. Litt ubehagelig en uke eller tre før pikkhodet "herdes litt" av gnissinga, men etter det går det helt fint. På meg absolutt helt og holdent uten noe lukt når jeg dusjer på kvelden, selv etter en lang dag. Før lukta det rimelig surt under forhuden nær sagt alltid og det kan fort "forplante seg litt" til resten av skrittet. Hvis det ikke funker - gå til lege, men prøv ihvertfall å bytte såpe først. Endret 8. mars 2017 av Altmann
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå