AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #1 Skrevet 7. mars 2017 Hei! Jeg skal søke på barnehagelærer utdanningen, men jeg har ikke de beste karakterene. Har vel rundt 3.3 i snitt.. Er det noen spesielle krav for å bli barnehagelærer? Eller kommer jeg inn, så lenge jeg har høyt nok snitt? Anonymkode: 7b5dd...297
Minlillesky Skrevet 7. mars 2017 #2 Skrevet 7. mars 2017 Les her du:http://barnehage.no/pedagogikk/2016/02/fem-grunner-til-a-velge-barnehagelarerutdanningen---og-seks-grunner-til-a-la-vare/ Om du føler det er rette yrket for deg, så kjør på! "fem grunner til å velge barnehagelærerutdanning" linken over her inneholder "krav" eller, det man burde ha/kunne/vite før man velger utdanningen. Om selve utdanningsforløpet vet jeg ikke noe om. Da må du ta kontakt med studiested..
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #3 Skrevet 7. mars 2017 Du må ha empati og forståelse for andre mennesker. Det er det viktigste. Anonymkode: ca27a...843
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #4 Skrevet 7. mars 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du må ha empati og forståelse for andre mennesker. Det er det viktigste. Anonymkode: ca27a...843 Det er sant! Har jobbet i barnehage i et år nå, så vet hvordan det er å jobbe i en barnehage :-) trives veldig, og synes det er helt fantastisk og ikke minst lærerikt å jobbe med barn! Anonymkode: 7b5dd...297
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå