QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. mars 2017 #3 Skrevet 7. mars 2017 Til klokka 17, Home and Away går ikke i dag.
Gjest star123 Skrevet 7. mars 2017 #4 Skrevet 7. mars 2017 Sjekket tv guiden noen dager frem over sykkel dritt hver dag tror jeg bladde frem til fredag på epg
Gjest star123 Skrevet 7. mars 2017 #5 Skrevet 7. mars 2017 Sykkel dritt varer ut uka, home and away til mandag igjen 😊
Gjest antbug Skrevet 7. mars 2017 #6 Skrevet 7. mars 2017 Hvorfor sender de sykkel dritt, langrenns dritt, fotball dritt og alle typer sports dritt på den vanlige kanalen når de har en egen sportskanal? Kanskje de har glemt at den er der?
Gjest Emera Skrevet 7. mars 2017 #7 Skrevet 7. mars 2017 1 time siden, antbug skrev: Hvorfor sender de sykkel dritt, langrenns dritt, fotball dritt og alle typer sports dritt på den vanlige kanalen når de har en egen sportskanal? Kanskje de har glemt at den er der? Det er nok fordi sportskanalene må betales ekstra for. Så da velger de å plage alle med den hersens sporten. For sport er jo viktigere enn ALT annet, må vite. Nrk er verstingen, her går det i sport på både Nrk1, Nrk2 og radioens p1. For mye sport er faktisk en av klagene Kringkastingsrådet får oftest. Uten at de ser ut til å bry seg det minste. Jeg hater TV-sport!
hjertesukka Skrevet 7. mars 2017 #8 Skrevet 7. mars 2017 Jeg lurer ofte på hvem som sitter og bestemmer at "alle liker jo sport"?- Nei, vi gjør ikke det. 2
JackIost Skrevet 8. mars 2017 #9 Skrevet 8. mars 2017 I dag har man i det store og hele tilgang til å se hva man vil, når man vil, så ingen trenger se på ting man ikke har lyst til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå