Gjest Ninakanin Skrevet 13. desember 2004 #1 Skrevet 13. desember 2004 ..så spiser jeg en clementin mens de tre tenorer synger julesanger på kjøkkenet, lussekattene mine står til etterheving, de tre adventslysene i lysestaken er tent, og et julekubbelys står også og brenner koselig midt på bordet. Snart kommer min kjære hjem etter en lang dag med både eksamen og lesesal, og da skal han bli møtt av en blid ninakanin som står der og smiler, med en kurv nystekte lussekatter i hendene Aaah, julen
Arkana Skrevet 13. desember 2004 #2 Skrevet 13. desember 2004 Så koselig. Jeg har bakt lussekatter i dag jeg også. Sambo kom hjem og vi dro ut og gjorde juleshopping sammen med en venninne, nå blir det sen middag og så lussekatter. Det er siste dagen hans i morgen før juleferie, så jeg laget en langpannesjokoladekake som han kan ta med på jobb i morgen. :-)
Kevin Skrevet 13. desember 2004 #3 Skrevet 13. desember 2004 Og jeg sovna på sofaen etter å ha lagt guttungen... igjen...
Gjest Ninakanin Skrevet 13. desember 2004 #4 Skrevet 13. desember 2004 Og nå skal vi legge oss etter en koselig kveld med julekaker, taco og playstation. Ah for en herlig mix! (og så hadde vi bittelitt sex i stua...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå