Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er jeg over snitt irritert av meg, eller kjenner flere her til slike som kommer inn i en situasjon og vet bedre og skal overta alt sammen? I kollektivet f.eks. Hvor hun ene har fått det for seg at hun er sjef. Jeg diskuterte bare litt vennlug med hun ene, om hvem som kjøpte det og det sist, så vi deler på å kjøpe. Det var noe bare hun og jeg har brukt...så står hun andre og åpenbart hører, så sier hun at hun synes jeg skal kjøpe det?!

Og en annen gang. Jeg ryddet noe jævlig ene rommet etter en fest, og spurte om hun andre kunne ta litt inne på badet siden jeg tok der det var mest.. Så kom hun andre og sa at hun syntes jeg kunne ta det, slik at hun og hun andre kunne ta på rommene sine og i gangen og kjøkkenet. Ikke big deal kanskje egentlig.... Det som er big deal er at, hvorfor skal noen forandre på situasjoner?! Er det et behov for å markere seg?

Anonymkode: 7685c...90a

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har hun rett da? Høres ikke umiddelbart urimelig ut, og dersom hun kommer med en tredje upartisk mening så kan jo det være positivt. Det viktigste er vel at du får et bra resultat? Om de endte opp med å rydde i det hele tatt når hun blandet seg, så er jo det bedre enn ayt du må kjefte for å få dem til å gjøre noe

Anonymkode: 39a9d...468

Gjest Froning
Skrevet

For meg høres det ut som et behov for å markere seg. Hvis hun er sånn mot alle kommer ingen til å like henne til slutt.

Du skriver så lite at dette ble litt gjetting...

AnonymBruker
Skrevet

lær deg å tole at folk deler sin mening

Anonymkode: 423e3...0cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...