drue Skrevet 7. mars 2017 #1 Skrevet 7. mars 2017 Hei! Noen andre som har problemer med innlogging på hotmail/outlook? Jeg får beskjed om at kontoen min ikke eksisterer, og i neste øyeblikk kommer jeg meg inn og så kommer jeg meg plutselig ikke inn igjen. Veldig merkelig. Jeg brukte mailen tidligst for noen timer siden! Er i kø for hjelp på Microsoft-chatten, men er sånn 100 stk foran meg og det står "We are experiencing higher than normal wait times. Thanks for your patience. You're still in line for chat.". Derfor lurer jeg på om det er noen andre her med samme problemet?
Calypso Skrevet 7. mars 2017 #2 Skrevet 7. mars 2017 (endret) Jeg har samme problemet, må si at jeg er lettet over at det ikke bare er meg.. EDIT: Alt bra igjen hos meg nå... tror jeg. Endret 7. mars 2017 av Calypso
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #3 Skrevet 8. mars 2017 Jeg måtte logge inn på nytt på mobilen i går. Og påloggingen feilet da minst ti ganger før det gikk. Mulig de har hatt problemer. På PC gikk det fint samtidig da, så ikke selve brukerkontoen som hadde problemer. Anonymkode: b3ea9...acf
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #4 Skrevet 9. mars 2017 Hadde samme problemet på tirsdag.. . Anonymkode: 37c3d...02d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå