Gå til innhold

Hvordan komme i kontakt med damer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann på 36 år som har vært singel i 5 år nå. Hvor kan jeg treffe nye damer bortsett fra jobb og på byen i helgefylla?

Anonymkode: f1584...692

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tinder. Bon appetit.

Anonymkode: a440d...dfa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange single høner her inne 

Anonymkode: 4a0b3...f5e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det vet jeg, men er ikke lov med "kontaktannonser" her. 

Anonymkode: f1584...692

Skrevet

Hobby, interesser/idrett, frivillig/organisasjonsarbeid, via venner eller mail order brides.

Skrevet

Venne/datinggrupper på fb. 

Skrevet

Appen Happn! Jeg synes det er enkelt å date folk derifra. 

Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet

Kvinner vil bli tatt! Og de er overalt. På gaten. På butikken. På bussen. På trikken. På kaféer og hva har du. De drømmer om romantikk og spenning i hverdagen, men opplever det sjeldent.

Er du som menn flest treffer du de enten på byen med promille eller på nettdating hvor konkurransen er skyhøy. Er du villig til å gå et steg lenger og hvor konkurransen er lav, så finner du de i hverdagen og kan uhindret kontakte de du opplever som attraktive.

Det er opp til deg.
:) 

Skrevet

Tror det viktigste er at du gjør en innsats. Enten på å få bedre tinderprofil, ved å utvide nettverket, bli flinkere til å spørre de damene du møter eller bli mer attraktiv. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Ragnar Danneskjöld skrev:

Kvinner vil bli tatt! Og de er overalt. På gaten. På butikken. På bussen. På trikken. På kaféer og hva har du. De drømmer om romantikk og spenning i hverdagen, men opplever det sjeldent.

Er du som menn flest treffer du de enten på byen med promille eller på nettdating hvor konkurransen er skyhøy. Er du villig til å gå et steg lenger og hvor konkurransen er lav, så finner du de i hverdagen og kan uhindret kontakte de du opplever som attraktive.

Det er opp til deg.

Dette

Anonymkode: a7fd1...97f

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Ragnar Danneskjöld skrev:

Det er opp til deg.

Kvinner vil bli tatt. Av drømmemannen. Det er ikke så relevant for oss mer gjennomsnittlige menn. La nå kvinnene få være i fred i hverdagen. I følge KG har damene nå begynt å sjekke opp mennene de finner interessante, så vent heller til noen finner deg interessant.

Anonymkode: 7177d...6d5

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke kvinner er målgruppa di?

Anonymkode: 8105a...f56

Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner vil bli tatt. Av drømmemannen. Det er ikke så relevant for oss mer gjennomsnittlige menn. La nå kvinnene få være i fred i hverdagen. I følge KG har damene nå begynt å sjekke opp mennene de finner interessante, så vent heller til noen finner deg interessant.

Naturligvis. 

Om du virkelig tenker slik du skriver her, så er jeg redd du kommer til kort hos mange kvinner. Det er som sagt opp til deg.

Gjest impressa
Skrevet
15 timer siden, Ragnar Danneskjöld skrev:

Det er opp til deg.

Romantikk og romantikk, sjeldent og sjeldent :P Synes det blir mer og mer av den type tilnærminger. Virker som om terskelen et lav og avvisning tas med et skuldertrekk og et smil. En bivirkning av tinder kanskje?

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner vil bli tatt. Av drømmemannen.

Sånn er det jo med menn også.  Hvem som kommer bort til en er jo helt avgjørende. Gøy om drømmedama kommer bot, kjipt når sigøynertiggeren kommer. Ingen som jubler i taket over at tiggeren turte å spørre en om penger.

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Hermine Grang skrev:

Sånn er det jo med menn også.  Hvem som kommer bort til en er jo helt avgjørende. Gøy om drømmedama kommer bot, kjipt når sigøynertiggeren kommer. Ingen som jubler i taket over at tiggeren turte å spørre en om penger.

Nei, jeg ville ikke hatt noe som helst imot at en helt gjennomsnittlig dame kom bort og sa hei til meg, det hadde bare vært hyggelig. Drømmedama er jo bare en fantasi uansett. Om det kommer en tigger eller en selger eller noe slikt bort så blir det en helt annen problemstilling enn den jeg uttalte meg om (og TS var interessert i), så ser ikke helt relevansen der.

• Liker 1
Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet
6 timer siden, impressa skrev:

Romantikk og romantikk, sjeldent og sjeldent :P Synes det blir mer og mer av den type tilnærminger. Virker som om terskelen et lav og avvisning tas med et skuldertrekk og et smil. En bivirkning av tinder kanskje?

Lyst å utdype?

Mitt inntrykk er nemlig motsatt. I stedet for å ta kontakt med jenter i det virkelige liv slik man var nødt til før, så møter nå mange menn jenter utelukkende på nettet. Det vanlige har blitt å se en jente på gata, se vekk i sjenanse og så gå hjem for å se om man finner henne på Happn eller Tinder. 

Som en mann som møter kvinner på den tradisjonelle måten er inntrykket mitt fra alle jenter jeg har møtt på denne måten at det ikke er særlig vanlig i Norge.

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, Ragnar Danneskjöld skrev:

Det er opp til deg.

Hvordan går du fram for å ta kvinner da?

Anonymkode: f2d5a...213

Gjest Ragnar Danneskjöld
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan går du fram for å ta kvinner da?

Anonymkode: f2d5a...213

Fra A til Å? Eller kun A?

Skrevet (endret)

Er du frimodig kan du kontakte kvinner ute på gaten eller på kafe. Bare sørg for at det ikke er i en situasjon hvor de ikke kan komme unna deg. Som på bussen f.eks. Og at om de sitter, så er det ditt ansvar for å avslutte og gå om du merker de ikke liker deg.

Noe som kan funke da er pensjonistsnakk. Prøv å lokk dem til å stille et spørsmål til deg før du begynner å stille dem personlige spørsmål

eller så kan du spamme kvinnene på KG med meldinger

Endret av Sykkelkopp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...