AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #1 Skrevet 7. mars 2017 Når jeg har fortrengt mobbingen fra fortiden så hardt jeg bare kan og dropper ut av skolen fordi jeg ikke takler å sitte i et klasserom,klarer ikke konsentrere meg,skaffer meg en vaskejobb og blir der i tyve år, og jeg trives i mitt lille enkle liv, og de som jobber der liker meg ser det ut som,årene går og jeg glemmer alt med skole som er gått tapt og jeg står på og suger til meg all ros fra kontorpersonell om at nå blir det så fint og rent. Jeg stiger i lønn pga ansiennitet og finner på en måte en slags tilfredshet som er min. Årene går. Så begynner de fysiske belastningsskadene å komme, mer og mer og så,,,,, en dag dukker mobberen opp på arbeidsplassen min for han har blitt ansatt der på kontoret. Takket være fysisk trening og mental anstrengelse klarer jeg fortsatt i noen år, å være sterk og jovial og late som ingenting,mingle som om ingenting har hendt men inni meg raser jeg. Inni meg er det unntakstilstand. Jeg skyver det vekk og lager et panser rundt meg. Med en smilende fasade, Travel i ethvert øyeblikk ,alltid et smil og et nikk Jeg oppsøker psykolog og forteller han alt. Går til han over 5år, jobber med meg selv og det er da smertene kommer for alvor,under samtalene med han !Så etter få år kommer kollapsen og jeg blir sykemeldt på ubestemt tid. Røntgen viser store uopprettelige belastningsskader men verst er alle de psykiske plagene. Jeg tenker at mobberen ( ja det dreier seg om alvorlig psykisk og fysisk mobbing hvorav han var den som førte an) kan dra et visst sted!!!!!!!!! Og jeg blir min egen fiende som har fortrengt dette men det var dessverre en strategi jeg lærte hjemme. :/ Anonymkode: a4b80...6fe
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #2 Skrevet 7. mars 2017 Det kan også være fint å ha noe å skylde på når man selv ikke vil ta ansvar for sitt liv. Hilsen en som hadde nok en tøffere barndom enn deg. Anonymkode: d474b...d98
Gjest Lykke_ Skrevet 7. mars 2017 #3 Skrevet 7. mars 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan også være fint å ha noe å skylde på når man selv ikke vil ta ansvar for sitt liv. Hilsen en som hadde nok en tøffere barndom enn deg. Anonymkode: d474b...d98 Idiot!
Huldra-78 Skrevet 7. mars 2017 #4 Skrevet 7. mars 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan også være fint å ha noe å skylde på når man selv ikke vil ta ansvar for sitt liv. Hilsen en som hadde nok en tøffere barndom enn deg. Anonymkode: d474b...d98 Må være godt å kunne trykke så mye dritt ut av seg, med så få ord...
JaVel Skrevet 7. mars 2017 #5 Skrevet 7. mars 2017 Ut i fra det du skriver høres det ut som du har en traumelidelse, har psykologen din også sagt det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå