Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg bare lurer på om noen har erfaring med å få en skikkelig skarp og ilende smerte i underlivet (mulig livmor eller eggstokker,aner virkelig ikke) som varte i ca halv sekund?

Jeg hadde den ilende smerten idag, og lurer på om det er et tegn på noe. ALDRI opplevd noe slik før, er PP3. Jeg kan være alt fra å ha EL idag, til å være 9 dpo, grunnet veldig uregelmessig mens. Har det vært ett tidlig graviditetstegn for noen? Eller kan det være et tegn på at jeg har EL? Noen som har opplevd det samme, og som kan forklare meg hva det er et tegn på? Har ingen blødninger eller spotting. Har vanligvis ingen tegn på EL er her.

Anonymkode: 4a6cd...340

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har også helt vanlig menstruasjon og 26 dager syklus. Prøver ikke å bli gravid akkurat nå, tenkte kanskje bli gravid etter sommeren. Men har slutta på prevensjon allrede.

Denne smerten du beskriver fikk meg til å svare. Jeg har akkurat slik smerte selv, det kommer som et lyn og varer ikke lenge, så har jeg ikke vondt etterpå heller! Jeg er svimmel også, ser stjerner når jeg reiser meg eller er på trening. Jeg vet ikke hva det kan være, men når jeg tenker meg om har jeg ikke hatt mensen siden januar. Så fant ut i kveld at jeg skulle undersøke litt på forumet for å finne svar.

Du burde dra til legen, kanskje du er gravid eller noe?

Anonymkode: c3ff0...af3

AnonymBruker
Skrevet

Får det når jeg har EL

Anonymkode: afea7...ff9

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk den følelsen for et års tid siden og sjekket meg, men det var visst ingenting. Det forsvant etterhvert.

Anonymkode: cfd14...693

Skrevet

Jeg hadde også det. Viste seg å være cyster (ufarlige) på eggstokkene. Er mange år siden så husker ikke nøyaktig hva gynekologen sa, men det var noe med at smertene jeg fikk var når cystene bevegde seg eller sprakk. Noe i den duren..! Men ville hvertfall sjekket det opp om det skulle skje flere ganger..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...