AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #1 Skrevet 7. mars 2017 Hva jobber du med? Hva er dine arbeidsoppgaver? Hvordan passer din jobb for deg og din personlighet? Og hva gjør deg egnet? Hva liker du best med din jobb? Hvordan tror du at du blir sett på som ansatt i akkurat den jobben du gjør? Hva er givende med din jobb? Hva kunne du tenke deg å jobbe med ellers? Hva var din drøm når du var yngre? Anonymkode: 2fb97...b8e
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #2 Skrevet 7. mars 2017 Jeg jobber i Vinmonopolet. Jeg selger og håndterer alkoholholdige drikker, leser meg opp på det faglige, og gjør jevnlige alderskontroller. Jobben passer for meg fordi jeg er ett servicemenneske, som trives med å gi kunder en god handleopplevelse. Det jeg liker best er variasjonen, og å konstant lære noe nytt. Jeg håper jeg blir sett på som blid, utadvent, serviceinnstilt og proffesjonell. Det mest givende med jobben er at Vinmonopolet har ett samfunnsansvar i forhold til at vi skal sørge for at mennesker som ikke skal og bør drikke alkohol, ikke får tilgang på det. Herunder berusede og de under 18/21. Samtidig hjelper vi andre kunder med å utvikle et sunt forhold til alkohol, og gir dem den kunnskapen de trenger for å nyte alkohol i ulike situasjoner. Jeg kunne tenkt meg å jobbe som resepsjonist på ett hotell, men når jeg var yngre skulle jeg bli veterinær Anonymkode: a45b2...9e8
Monstrum Skrevet 7. mars 2017 #3 Skrevet 7. mars 2017 Jeg er bibliotekassistent, og jeg elsker jobben min! Jeg låner ut og tar imot bøker, gir brukere anbefalinger og råd, oppdaterer boksamlingen ved å ta imot og registrere nye bøker/E-bøker/magasiner/andre medier, jeg hjelper med generell PC-opplæring og E-bok app, og ikke minst tilrettelegger jeg for at biblioteket skal være en møteplass. Jobben passer meg fordi jeg er genuint interressert i litteratur, og fordi jeg er ett menneske som liker å jobbe med mennesker. Det jeg liker best er når jeg greier å finne den perfekte boka til en bruker. Jeg tror jeg blir sett på som interresert og serviceinnstilt. Det mest givende er nok det å formidle leselyst og litteraturglede Vel, drømmejobben er jo forfatter Og det har det vel egentlig vært siden jeg lærte å skrive
SPOCA Skrevet 7. mars 2017 #4 Skrevet 7. mars 2017 (endret) Hva jobber du med? Administrativt/kontormedarbeider Hva er dine arbeidsoppgaver? Ordrebehandling, administrasjon, kontrollfunksjon ift andre avdelinger, deltar i ulike prosjekter, driver med oversetting av dokumenter m.m Hvordan passer din jobb for deg og din personlighet? Og hva gjør deg egnet? Den passer meg meget bra. Jeg er en introvert person som liker å konsentrere meg og jobbe i mitt eget tempo. Samtidig liker jeg å kunne utfordre meg selv litt. Det er deilig at jeg slipper telefoner/annen kundekontakt (har kanskje 1-6 telefoner i løpet av en hel dag, som regel interne). Hva liker du best med din jobb? At man jobber selvstendig, den er fleksibel, jeg blir sett, får være med på spennende prosjekter, rolige dager uten for mye stress osv. Hvordan tror du at du blir sett på som ansatt i akkurat den jobben du gjør? Flittig, dyktig og får jobben gjort. Hva er givende med din jobb? At jeg får gitt mye av meg selv og samtidig utfordret meg selv. Samtidig er det ikke slik at jeg må utfordre meg selv hele tiden, det er en jobb som tilpasses godt etter ens eget behov. Hva kunne du tenke deg å jobbe med ellers? Hva var din drøm når du var yngre? Jeg har alltid hatt lyst å være lærer og har jo egentlig dette som utdannelse. Derimot ønsker jeg å legge vekk jobben etter klokken 16 og fornøyd med jobben slik den er i dag (det er altså grunnen til at jeg ikke vil være lærer, jeg blir altfor engasjert og ønsker å verne om fritid og slippe rettebunkene i helgene/om kveldene). Endret 7. mars 2017 av SPOCA 2
exictence Skrevet 7. mars 2017 #5 Skrevet 7. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva jobber du med? I klesbutikk 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er dine arbeidsoppgaver? Kundeservice, salg, kommunikasjon, samarbeid, styling, være oppdatert og følge med på motefronten, kunne kleskoder og gi råd, rydde, pakke opp varer, vaske 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan passer din jobb for deg og din personlighet? Og hva gjør deg egnet? Passer meg fordi jeg elsker å omgåes det vakre og estetiske, liker å snakke med folk. Liker godt å ha en jobb som jeg ikke trenger å ta med meg hjem eller å ha ansvaret over, men å kunne føle friheten og nyte livet og familie og venner uten å ha "jobb" over meg. Føler meg egnet fordi jeg liker det så godt og derfor kan og vil gjøre min beste ytelse. Jeg tror personligheten min er vel så viktig som det å kunne alle tingene. Det at jeg er positiv og kommer lett i hyggelig snakk med folk. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva liker du best med din jobb? Å snakke med kundene. Styling og se og sette sammen fine klær. Det gjelder rydding med å plassere, men kanskje mest gi råd og "kle på" kunder noe som de kler og blir glad for. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan tror du at du blir sett på som ansatt i akkurat den jobben du gjør? Positiv og flink 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva er givende med din jobb? Det samme svar som i nr 3 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva kunne du tenke deg å jobbe med ellers? Hva var din drøm når du var yngre? Anonymkode: 2fb97...b8e Det samme, bare kortere dager. Blir trett i bena av å stå og gå i så mange timer. Min drøm da jeg var yngre var å jobbe på en båt. 1
Gjest Daryl Dixon Skrevet 7. mars 2017 #6 Skrevet 7. mars 2017 Hva jobber du med? Er medlever/miljøterapeut for gutter som er havnet litt på skråplanet. Hva er dine arbeidsoppgaver? Å utføre daglige gjøremål, tilvenne til en normal livsstil. Ha samtaler og følge opp de jeg er primær for. Hvordan passer din jobb for deg og din personlighet? Og hva gjør deg egnet? Synes selv jeg passer godt. Jeg er rolig, tålmodig, autoritær når jeg må og ellers passe avslappet. Samtidig som vi ofte er på turer, og jeg liker friluftsliv. Hva liker du best med din jobb? Det er å bidra til at flest mulig kommer seg unna miljøer med mye kriminalitet, og få den på rett kjøl. Hvordan tror du at du blir sett på som ansatt i akkurat den jobben du gjør? Jeg tror jeg er godt likt av brukerene og av de ansatte, jeg er ofte den de spør om å være med å planlegge og gjennomføre samtaler/oppfølgningstimer med de nyeste og vanskelige brukerene, og sette opp opplegg. Nå har jeg vært sykmeldt en stund, men har noen telefonsamtaler med kollegaer ang ting de vil ha et ekstra synspunkt på. Hva er givende med din jobb? Blir det samme som nevnt over. Hva kunne du tenke deg å jobbe med ellers? Hva var din drøm når du var yngre? Som liten ville jeg bli kirurg som de jeg så på tv, planen var å bli lege. Men trives veldig godt med det jeg jobber med nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå