AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #1 Skrevet 7. mars 2017 Hva er sannsynligheten for og få Chlamydia etter kun 1 samleie? Er det mer sannsynlig om man har hatt samleie med samme partner over tid? Anonymkode: 2d363...d9e
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #2 Skrevet 7. mars 2017 Fullstendig irrelevant. Har du hatt ubeskyttet sex, så tester du deg! Anonymkode: 1b2bc...2e4 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #3 Skrevet 7. mars 2017 Kommer an på om partneren har klamydia :S Anonymkode: 17887...861 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #4 Skrevet 7. mars 2017 Ja, nå spør jeg for ei venninne. Partneren hun har hatt samleie med har hatt Chlamydia... Og venninnen har fått Chlamydia hun også... Men lurer bare på sannsynligheten for om hun kan ha fått det kun ved et engangstilfelle, eller er det mer sannsynlig at hun har fått det etter flere ganger? Anonymkode: 2d363...d9e
Gjest Ragnar Danneskjöld Skrevet 7. mars 2017 #6 Skrevet 7. mars 2017 Jeg vet ikke noe om sannsynlighet, men skal innrømme at før jeg lærte meg å bruke kondom hadde jeg klamydia et par ganger og det etter ett samleie hver gang. Mitt rasjonale: Hvordan kan en så søt jente ha sykdommer? Men når en jente ikke insisterer på kondom vet man som regel at det ikke er trygt.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #7 Skrevet 7. mars 2017 Hva er sannsynligheten for at du får en 5 på terningen etter at du har fått det tre ganger tidligere? Hvert kast er totalt uavhengig av det forrige. Det samme gjelder her. Anonymkode: 68154...7bf 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #8 Skrevet 7. mars 2017 1 gang er nok. Å mange utvikler ikke symptomer før det har gått så langt at hun kan være steril, så best å ta en tur til legen . Anonymkode: 3c347...eb8
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #9 Skrevet 7. mars 2017 Mange snåle og til dels moralistiske svar her. Risikoen for smitte er ganske høy, 30% pr samleie statistisk sett. Den indivduelle risikoen vil variere, siden har vi ulik mottagelighet for klamydia, som med alle bakterier og virus. Noen vil plukke det opp så godt som hver gang de blir eksponert for det, mens andre aldri vil få det. Anonymkode: 0eaf2...103
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2017 #10 Skrevet 11. mars 2017 På 7.3.2017 den 12.50, AnonymBruker skrev: Ja, nå spør jeg for ei venninne. Partneren hun har hatt samleie med har hatt Chlamydia... Og venninnen har fått Chlamydia hun også... Men lurer bare på sannsynligheten for om hun kan ha fått det kun ved et engangstilfelle, eller er det mer sannsynlig at hun har fått det etter flere ganger? Anonymkode: 2d363...d9e En gang er det eneste som skal til. Ikke engang samleie men utvekslingav kjønnssafter. Jeg fikk det av å bare sitte i g streng å grinde på pikken hans.... Anonymkode: 8e75c...db8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå