AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #1 Skrevet 7. mars 2017 Du som er AAP og jobber: Hvor mye i % er du som aap og hvor mye jobber du? Og hva tjener du til sammen og hver for seg i året? Anonymkode: 2bffa...45e
Monstrum Skrevet 7. mars 2017 #2 Skrevet 7. mars 2017 Jeg begynte på scratch, og hadde først 3 timer aap, så økte til 6, og så til 10. Vi begynte å snakke om å øke litt mer da jeg fikk tilbud om en liten fast stilling hos ett annet firma på ca 4 timer i uka, så da droppet vi å øke aap, for vi landet jo på det antallet timer uansett, og NAV synes jo selvfølgelig at det var bedre at jeg var i ordinært arbeid enn på tiltak Så fikk vi bemanningsproblemer før sommeren i fjor på stedet jeg var i aap, og jeg tilbød meg å hjelpe til en stund. Det ble litt frem og tilbake, men det endte med at jeg fikk vikarkontrakt og jobber 2 dager à 5 timer der. Så fortsatt ligger jeg på rundt 14 timer, men pr nå er alt arbeid og ikke arbeidstrening Nå utgjør jobb ca 7000 i mnd, og aap mellom 4000 og 6000 i mnd, avhengig om jeg jobber for meg selv.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #3 Skrevet 7. mars 2017 19 minutter siden, Monstrum skrev: Jeg begynte på scratch, og hadde først 3 timer aap, så økte til 6, og så til 10. Vi begynte å snakke om å øke litt mer da jeg fikk tilbud om en liten fast stilling hos ett annet firma på ca 4 timer i uka, så da droppet vi å øke aap, for vi landet jo på det antallet timer uansett, og NAV synes jo selvfølgelig at det var bedre at jeg var i ordinært arbeid enn på tiltak Så fikk vi bemanningsproblemer før sommeren i fjor på stedet jeg var i aap, og jeg tilbød meg å hjelpe til en stund. Det ble litt frem og tilbake, men det endte med at jeg fikk vikarkontrakt og jobber 2 dager à 5 timer der. Så fortsatt ligger jeg på rundt 14 timer, men pr nå er alt arbeid og ikke arbeidstrening Nå utgjør jobb ca 7000 i mnd, og aap mellom 4000 og 6000 i mnd, avhengig om jeg jobber for meg selv. Betyr det at på de beste månedene får du samlet 13 000 utbetalt? Så du tjener 2000 mer enn du ville gjort om du bare var på AAP? Er ikke den beste dealen økonomisk, men det er vel bare midlertidig Anonymkode: ad0a4...bd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå