Gjest Ninakanin Skrevet 13. desember 2004 #1 Skrevet 13. desember 2004 På lørdag så gikk jeg inn på nettbanken og trykket at jeg skulle selge andeler i fondet mitt for tusen kroner. Men når jeg gikk inn i dag så er det ingen forskjell i fondsbeholdningen min, og når jeg trykket på "selg" så kom ikke akkurat det fondet jeg skal selge andeler fra opp på oversiktslisten slik som sist gang, bare de to andre. Mystefistisk. Kan noen forklare meg hvorfor ingen penger har forsvunnet fra fondet? Og hvorfor kom det ikke opp på listen? Så nesten ut som om det ikke eksisterte lengre. Og jeg trykket da ikke på "selg alt", tror jeg... Håper ikke det!!!
Polly Ester Skrevet 13. desember 2004 #2 Skrevet 13. desember 2004 Det kan være fordi ingen fondsforvaltere har fått overført de videre til deg enda, kanskje... Jeg vet ikke. Men i Posten så tar det ca 3 dager fra du gir beskjed om å overføre fra fond til konto at det er inne på kontoen ihvertfall. Så kanskje det bare ligger "i lufta" og er på vei?
Gjest Étoile Skrevet 13. desember 2004 #3 Skrevet 13. desember 2004 Fordi det tar opp til 3 dager for fondet å overføre pengene til deg. Det er litt mer komplisert å selge fondsandeler enn å overføre penger fra en bankkonto til en annen.
Gjest Ninakanin Skrevet 14. desember 2004 #4 Skrevet 14. desember 2004 Jaj eg er klar over akkurat den delen egentlig, men jeg synes bare det var litt rart at det ikke var noen informasjon om dette noe sted, og at fondets detaljer ikke kom opp i det hele tatt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå