AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #1 Skrevet 7. mars 2017 Jeg har vært ansatt i firmaet i 5 år og er 51 år. Jeg jobber i team med yngre folk 20-40 år. Lederen i teamet er 24 år og personenhar begynnt etter meg. Jeg kan snakke med absolutt alle på jobb på tvers av avdelingene, bare ikke med mitt team. Dette plager meg veldig og flere har sluttet pga denne lederen og miljøet i teamet. Jeg har tatt dette opp med høyere ledelse, men ingenting blir gjort. Jeg blir ofte satt til enklere oppgaver og de tar de mest krevende selv. Nå hsr jeg tatt det opp med fagforeningen, for jeg vil virkelig få orden så vi alle kan ha det bra på jobben. Det jeg lurer på er om verneombud kan tas inn i saken som en HMS sak? Dette ødelegger for min arbeidssituasjon og jeg trives veldig godt på jobb - egentlig. Anonymkode: 7c195...997
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #2 Skrevet 7. mars 2017 Dette bør du diskutere med tillitsvalgt på din arbeidsplass, jeg ser du har koblet inn fagforening som igjen har tillitsvalgt. Ellers bare snakke med verneombud. Hilsen tillitsvalgt i stor bedrift.. Anonymkode: 8453d...4b7 1
Mr. Kilmister Skrevet 7. mars 2017 #3 Skrevet 7. mars 2017 Du har gått den riktige veien. Kan ikke fatte at ledelsen ikke gjør noe med dette. Du kan jo ta det opp med han guttungen du har som leder først, det hadde jeg gjort.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #4 Skrevet 7. mars 2017 Tenk, man kan faktisk havne i en situasjon hvor tillitsvalgt er problemet. Hva gjør man da?!?!? Anonymkode: 09a37...b58
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #5 Skrevet 7. mars 2017 3 timer siden, Hemmingroad skrev: Du har gått den riktige veien. Kan ikke fatte at ledelsen ikke gjør noe med dette. Du kan jo ta det opp med han guttungen du har som leder først, det hadde jeg gjort. Jeg har tatt det opp med denne "guttungen", men til ingen nytte. Det er snart så jeg sykmelder meg og det er for andre gang på disse 5 årene. Første gang var etter en operasjon. Så ledelsen vet at jeg stepper opp på jobb. Anonymkode: 7c195...997
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #6 Skrevet 7. mars 2017 Jeg sier det igjen, etter flere tråder om samme tema (dårlige ledere som ødelegger ansatte), prøv å få deg en annen jobb. Den øverste ledelsen hos dere gjør jo heller ingen ting og det er et veldig dårlig tegn. Du kan prøve verneombud og tillitsvalgt, men ofte fører det ikke til annet enn mer splid. Anonymkode: ce071...842
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå