Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!! Jeg skal lage ett portrettintervju om mormoren min. Går VG1 på Media og kommunikasjon, så dette er for ett av mediafagene... Jeg kommer ikke opp med bra og informative spørsmål å spørre i det hele tatt og klarer ikke å "begynne".. Gjerne hjelp!! 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gjør det så interessant og personlig som mulig, spør om ting du virkelig lurer på. For eksempel: Er det noe du ville gjort annerledes i livet hvis du fikk gjøre det om igjen? Ta fram tre gode minner fra livet ditt, hva er grunnen til at du valgte nettopp disse? Har du et råd til meg som er ung i dag? Beskriv en dag i livet ditt da du var på min alder. Hva er du mest fornøyd med å ha gjort i livet? Har du opplevet noe - på godt eller vondt - som var med på å prege deg og gjøre deg til den du er? Hva synes du er det beste med samfunnsutviklingen siden du var ung? Og det verste? Hvordan tenker du om alderdommen, gruer du deg til å bli veldig gammel eller tror du det kan bli OK? Er det noe du kan som unge mennesker i dag ikke kan? Hva likte du å gjøre på fritiden da du var ung? Og nå?

Anonymkode: e87af...07d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...