AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #1 Skrevet 7. mars 2017 Hvordan burde jeg forberede meg, og hva kan jeg forvente etter min første gang? Og til dere som husker, hvor vondt gjorde det på en skala fra 1-10. Er 17 år og veldig nervøs. Anonymkode: ba2a0...4c8
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #2 Skrevet 7. mars 2017 Kommer helt ann på smerteterskel og hvordan hårvekst du har. Jeg har gjort det en gang og da var jeg gravid (noe jeg da ikke viste) så da er man jo ekstra sensitiv. Tror ikke jeg ville gjort det igjen, men det var mer for ubehaget etterpå, når håret kom ut. Så tar heller hjemmelaser Anonymkode: d2905...bb7
Gjest lipgloss Skrevet 8. mars 2017 #3 Skrevet 8. mars 2017 Hei det er ikke så vondt dette fikser du kjempefint Det som også er fint er at det blir mindre og mindre smerte for hver gang. Jeg merker nesten ikke noenting lengre når jeg vokser meg,hverken brasiliansk eller resten av kroppen,virker som hårene sitter helt løst nå men uannsett ikke noe å grue seg til. lykke til kjære Ronja 😘
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #4 Skrevet 8. mars 2017 Jeg trodde de fleste hadde sluttet med denne selvpiningen! Anonymkode: 23783...973 1
Gjest OxBall Skrevet 9. mars 2017 #5 Skrevet 9. mars 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg trodde de fleste hadde sluttet med denne selvpiningen! Anonymkode: 23783...973 Trodde folk hadde sluttet å svare litt lett nedlatende som AnonymBruker.
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #6 Skrevet 9. mars 2017 Det må være litt lengde på hårene så voksen får noe å gripe tak i. Og være ren. Jeg ville plassert det på en 3'er Anonymkode: be64d...84e
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2017 #7 Skrevet 9. mars 2017 Med en god vokser er det vondt maks et min. Maks en 3-4 på skolen. Anonymkode: 991ca...672
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2017 #8 Skrevet 13. mars 2017 Første gang er det vondt... Det er vondt ellers også, men du merker at det er annerledes enn første gang (da er man gjerne barbert med ettervekst ca 14 dager). Du blir vant med det etterhvert. Og det beste er å prøve å slappe av og prate mens hun driver. Du vil kjenne det, men det går fort over hvert røsk. Anonymkode: 023b7...b41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå