AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #1 Skrevet 6. mars 2017 Kjæresten maser svært mye om analsex. Har prøvd det flere ganger for hans skyld, selvom jeg kvir meg like mye hver gang. Det gir meg absolutt ingen nytelse, enten gjør det vondt eller svært ubehagelig. Han har sagt hver gang at vi ikke trenger å ha det, siden han ser det er ubehagelig for meg, men han hinter så og si hele tiden. Hva er det som gjør analsex så deilig for menn? Han har ikke den største penisen, kan det tenkes at han kjenner mer i anansex enn i vaginalsex? Anonymkode: 48415...849
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #3 Skrevet 7. mars 2017 La nå stakkaren kjenne noen når han har sex da Anonymkode: 9a1c8...6d6
WubWub Skrevet 7. mars 2017 #4 Skrevet 7. mars 2017 Om han har over 24 cm penis så kan du faktisk dø om han dytter hele inn i deg.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #5 Skrevet 7. mars 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: La nå stakkaren kjenne noen når han har sex da Anonymkode: 9a1c8...6d6 Hæ? Anonymkode: fbd52...16d
skogsvandreren Skrevet 7. mars 2017 #6 Skrevet 7. mars 2017 Analåpningen er trengere enn vaginalåpningen som gjør det deiligere for menn. Men du må ikke føle noe press for at dere skal ha det, sex skal være deilig for begge parter! 2
SlemUlv Skrevet 7. mars 2017 #7 Skrevet 7. mars 2017 Hos oss gjør det kun vondt om han får hastverk, og ikke bruker nok tid på oppvarming. Selv etter 5 år med jevnlig analsex, så bruker vi mye tid på oppvarming, og mye glidemiddel. Dette for at det skal bli godt for meg også. 2
FluffyJuggernaut Skrevet 7. mars 2017 #8 Skrevet 7. mars 2017 (endret) Kjæresten min er over gjennomsnittet, ikke noe monster-kuk men stor. Så både vaginal og analsex trenger oppvarming. Og han sier at anal åpningen er trangere, men fitta er trangere inni. Så han sier at han foretrekker fitta, men at han syns det er greit med litt variasjon en sjelden gang. Så jeg tror ikke det har så mye med at bakveien er trangere, men mer at kanskje er noe "nytt". Jeg syns ikke du skal ha analsex om det er vondt eller ubehagelig for deg. Sex skal være godt for dere begge. Endret 7. mars 2017 av Elliespelli 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #9 Skrevet 7. mars 2017 7 timer siden, WubWub skrev: Om han har over 24 cm penis så kan du faktisk dø om han dytter hele inn i deg. Godt den bare er 23cm da. Anonymkode: 2ed8c...77c 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #10 Skrevet 7. mars 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Anonymkode: fbd52...16d Ser her at mobilen min er litt overivrig på å korrigere meg. La nå stakkaren føle noe når han har sex da Anonymkode: 9a1c8...6d6
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #11 Skrevet 7. mars 2017 Jeg skjønner ikke hvorfor dette er så deilig for mange menn. Er mann selv og syns det blir alt for trangt der bak. Anonymkode: 851cf...28a 2
Prebs Skrevet 7. mars 2017 #12 Skrevet 7. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner ikke hvorfor dette er så deilig for mange menn. Er mann selv og syns det blir alt for trangt der bak. Anonymkode: 851cf...28a Hva er det du ikke forstår? At det finnes 7 milliarder mennesker og at andre har ulike preferanser enn deg? Smaken er som baken....Delt! 3
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #13 Skrevet 7. mars 2017 28 minutter siden, Prebs skrev: Hva er det du ikke forstår? At det finnes 7 milliarder mennesker og at andre har ulike preferanser enn deg? Smaken er som baken....Delt! Er du så glad i bæsj du da. Anonymkode: 851cf...28a 3
Akhenaton Skrevet 7. mars 2017 #14 Skrevet 7. mars 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er du så glad i bæsj du da. Anonymkode: 851cf...28a Er det ikke en anbefalt aldersgrense for medlemskap her? 5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #15 Skrevet 7. mars 2017 Sykt at menn tenner på å pule i bæsj. Tror alle menn som tenner på analsex har scatfetish. Anonymkode: c1caf...d0a 3
Prebs Skrevet 7. mars 2017 #16 Skrevet 7. mars 2017 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er du så glad i bæsj du da. Anonymkode: 851cf...28a 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sykt at menn tenner på å pule i bæsj. Tror alle menn som tenner på analsex har scatfetish. Anonymkode: c1caf...d0a En veldig voksen måte å uttrykke seg på!!! Ekskrementer eller ei. Jeg er ivertfall utrolig glad for at jeg slipper å omgås mennesker med et så svakt ordforråd og for ikke å snakke om snevert verdenssyn. En Når man er i en diskusjon så ser man "saken" fra alle sider og belyser både for og motpart. En ting er ivertfall sikkert ang AB over.... Vi snakker ikke om morgendagens samfunnledere ivertfall!!!! Endret 7. mars 2017 av Prebs 5
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #17 Skrevet 7. mars 2017 31 minutter siden, Prebs skrev: En veldig voksen måte å uttrykke seg på!!! Ekskrementer eller ei. Jeg er ivertfall utrolig glad for at jeg slipper å omgås mennesker med et så svakt ordforråd og for ikke å snakke om snevert verdenssyn. En Når man er i en diskusjon så ser man "saken" fra alle sider og belyser både for og motpart. En ting er ivertfall sikkert ang AB over.... Vi snakker ikke om morgendagens samfunnledere ivertfall!!!! Men det jo sant da. Det er ofte bæsj i et rumpehull og hvis en mann vil pule et rumpehull istedet for en fitte så betyr det at det er bæsjen som gjør han kåt. Hvorfor ikke bare holde seg til fitta når den funker? Hvis du har valget mellom et trangt hull og et skittent trangt hull, er det ikke mest normalt å velge det hullet som IKKE er skittent? Anonymkode: c1caf...d0a
SlemUlv Skrevet 7. mars 2017 #18 Skrevet 7. mars 2017 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det jo sant da. Det er ofte bæsj i et rumpehull og hvis en mann vil pule et rumpehull istedet for en fitte så betyr det at det er bæsjen som gjør han kåt. Hvorfor ikke bare holde seg til fitta når den funker? Hvis du har valget mellom et trangt hull og et skittent trangt hull, er det ikke mest normalt å velge det hullet som IKKE er skittent? Anonymkode: c1caf...d0a Har man normal avføring, og normalt kosthold, så vill det IKKE ligge avføring så langt nede hele tiden altså.. Dessuten så går det an å rengjør seg før analsex. 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #19 Skrevet 7. mars 2017 1 time siden, Prebs skrev: En veldig voksen måte å uttrykke seg på!!! Ekskrementer eller ei. Jeg er ivertfall utrolig glad for at jeg slipper å omgås mennesker med et så svakt ordforråd og for ikke å snakke om snevert verdenssyn. En Når man er i en diskusjon så ser man "saken" fra alle sider og belyser både for og motpart. En ting er ivertfall sikkert ang AB over.... Vi snakker ikke om morgendagens samfunnledere ivertfall!!!! Hvorfor blir du så provosert og kommer med personangrep? Anonymkode: 1c7de...85e
verpesyk Skrevet 8. mars 2017 #20 Skrevet 8. mars 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du så glad i bæsj du da. Anonymkode: 851cf...28a Er jeg ekkel fordi jeg liker noe du ikke liker? godt vi er forskjellige, si. men bare når det passer deg da eller?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå