Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,dere damer her inne. Jeg lurer på om dette er upassende og kleint,eller om det går fint.

Jeg er en mann på 35 år som drømmer om kjernefamilien,men jeg har enda ikke funnet det rette. Jeg var innom skolen til nevøen min her om dagen for å hente han,fordi begge foreldrene hans skulle jobbe seint. Mens jeg leter etter han,så møter jeg på den fineste jenta jeg har sett i levende live,og hun viser seg å være kontaktlærer for nevøen min. Hun er nok en del år yngre enn meg,men under 10 år yngre. Hun hadde veldig utstråling og var veldig sjarmerende. Jeg følte praten gikk veldig lett,og vi ble stående å prate en stund. 

Er jeg teit hvis jeg legger henne til på Facebook og prøver å opprette kontakt? Er dette upassende pga nevøen min? Jeg er jo ikke faren hans,"bare" onkelen.

Anonymkode: 9eb27...ad3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er du kanskje kontaktlæreren som vil bli sjekket opp? ;) 

Uansett... Legge til på FB er kanskje litt mye? Prøv heller å få nummeret når dere prates face to face.

Anonymkode: d2d04...611

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke legg til på facebook. Dra dit og spør om hun vil bli med på kaffe

Anonymkode: 9a5ec...637

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du kanskje kontaktlæreren som vil bli sjekket opp? ;) 

:fnise: Fikk litt den samme følelsen.

Du kan jo sende personen en melding på FB i stedet for å sende venneforespørsel?

Anonymkode: 9fb25...fb0

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Med mindre læreren hans er din søster så kan jeg virkelig ikke se hva problemet er.

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du kanskje kontaktlæreren som vil bli sjekket opp? 

Haha,nei. Ser ikke helt poenget med at jeg skulle ha laget denne tråden da?

Men da bør jeg unngå Facebook? Heller bli litt ivrig på å hente nevøen min oftere,og snakke med henne face to face?

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Kjør på, helt innafor det.

Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

Den fineste i levende live? Dersom de andre flotte damene er døde allerede når du møter dem kan jeg forstå at kjernefamilien tar litt tid. :laugh:

Nei, bare ta med gutten på "onkel-nevø-tid" etter skolen en dag, og "tilfeldigvis" be henne ut. 

Men kanskje du bør holde den der nekrofilien for deg selv. :P

Endret av Overrasket
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, Overrasket skrev:

Den fineste i levende live? Dersom de andre flotte damene er døde allerede når du møter dem kan jeg forstå at kjernefamilien tar litt tid. :laugh:

Nei, bare ta med gutten på "onkel-nevø-tid" etter skolen en dag, og "tilfeldigvis" be henne ut. 

Men kanskje du bør holde den der nekrofilien for deg selv. :P

Jeg mente selvfølgelig med unntak fra kjendiser,som jeg selv ikke har sett i levende Widget blockquote

Gjest Cartman
Skrevet

For meg blir dette feil. En lærer skal være profesjonell, da kan man ikke ha nære og personlige relasjoner til foresatte eller foresattes familie. I dette tilfellet kan læreren til din nevø i praksis bli kontaktlærer og tante. Det blir en rolleblanding som ikke er bra.

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner en alenefar som i dag er gift med sine barns lærerinne. Vet ikke helt...

Anonymkode: 50aca...e1b

Skrevet

Jeg tror ikke jeg ville hatt et problem med det, men kanskje litt rart for nevøen din og foreldrene hans? De har jo et helt annet forhold til læreren enn det du etterhvert vil få. Uansett er ikke dette en hindring. Kjør på! Dra dit og spør henne. 

AnonymBruker
Skrevet

Kjør på! Du kunne like gjerne møtt henne på byn, Tinder osv, uten å ha visst at hun var lærer til nevøen din :) 

Til dere kritikere: Bare kom på bygden - da er det sånn uansett om du er pasienten, legen, læreren, eleven, barnehagebarnet, foresatte, tremenningen (!), naboen, kollega, kassadamen/-mannen som ser du kjøper for mye øl, eks av bestekompis/venninne, eks tante/onkel, eksmann/-dame, den som søker byggeløyve på ukurante steder, osv...... Det går stort sett fint ;) Men skaper selvsagt mye sladder :fnise:

Anonymkode: 57b8d...e79

• Liker 3
Skrevet

Kom til å tenke på en ting; Vet du om hun er singel? 

Ville kanskje vært litt forsiktig uansett, for hvis dette skjærer seg, kan det bli kanskje litt pinlig?? Og, sist, men ikke minst - hva snakket dere om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...