Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette innlegget kan nok bli ganske innviklet, men håper dere forstår. Skriver dette for å se hva dere tenker, om dere har noen tips til hva jeg kan gjøre, og egentlig bare for å lufte tankene litt.

Jeg har da en nettvenn, som egentlig er en av mine beste venner. Han har vært en av de få jeg kan snakke med dersom det er noe. Vi brukte å skype, og alt var veldig fint mellom oss helt til vi sluttet med det. I begynnelsen kom han med unnskyldninger til det. Det har da gjort at jeg har mistet litt av tilliten til han. Klarer bare ikke stole på at han er ærlig

Grunnen til at vi sluttet å skype var fordi han sa han var lei. Det skjønner jeg jo godt, da vi tross alt hadde skypesamtaler nesten hver dag i over et halvt år. Han liker ikke å snakke i telefon, så dette gjør jo at det eneste alternativet vi har er å chatte. Jeg har egentlig ikke noe imot å chatte med ham, men liker jo å høre stemmen hans og snakke med ham, så jeg foretrekker så klart skype eller telefonsamtaler. Han har sagt at han snakket med meg da han var lei av å skype, fordi han ville snakke med meg. 

Problemet med chatting er at han nesten aldri tar initiativ til samtaler. Det gjorde han ikke da vi skypet heller, men det gjør meg likevel usikker. Han sier at å ta initiativ bare kommer mer naturlig for han irl, og at han er flinkere på det da. I tillegg svarer han ikke alltid på ting som går an å svare på når vi chatter, og han sier grunnen er at han ikke har noe å svare på det. Jeg forventer ikke at han skal svare hvis han faktisk ikke har noe å svare, men er så redd for at det er enda en unnskyldning. Har tatt opp med ham flere ganger om hvordan jeg opplever dette, og det har da ført til noen "krangler", men vi har alltid hatt fine samtaler igjen etterpå. 

En del av meg klarer å tro at han er ærlig når han sier han vil snakke med meg, men ikke er flink på initiativ/fortsette samtaler som han sier. Samtidig klarer jeg ikke å tro på det, og tror det bare er unnskyldninger. Jeg er egentlig bare redd for at han ikke er ærlig når han sier det han sier, men jeg vet samtidig at det bare er jeg som mest sannsynlig overtenker. Hva tenker dere - vil han snakke med meg og er han ærlig?

Anonymkode: ebbf7...a5a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

.

AnonymBruker
Skrevet

.

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Det virker som at han ikke gidder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...