Gå til innhold

Hva hadde du svart?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da ville jeg ga svart at han gjerne måtte dra,  men at jeg ikke ble med😜

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vanskelig å svare på når noen gjør om hovedinnlegget og overskriften etterpå. Det er kanskje en liten avsporing, men... Det er ikke noen vits å diskutere på kg når flere har for vane å gjøre om det de skriver når dem ikke får det svaret dem vil ha.

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg har vært på swingersklubb et par ganger med forskjellige partnere. Begge ganger hadde vi kun sex med hverandre. Ikke fordi vi bestemte det på forhånd, men fordi vi ikke traff noen det klikket seksuelt med.

Begge ganger var udelt positive. Jeg er temmelig ekshibisjonistisk, og bare å bolle seg foran andre var frigjørende og deilig. 

Begge steder var også renslige og innbydende, og det var ingen plagsom flatfyll eller påtrengende folk. Min erfaring er at det er en streng internjustis på oppførsel.

Jeg snakker med min nåværende kjæreste om det samme, men vi er enige om at det evnt må skje når begge ønsker det. Det er nok veldig viltig at par har veldig tillit til hverandre.

Skrevet

Hadde svart JA!!🤗

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde tenkt at det virket spennende, og sagt ja :) 

Anonymkode: 5f6f7...76e

• Liker 1
Skrevet

Ja om forholdet er bra og har tillitt til hverandre😈

Gjest Coolaid
Skrevet
På 6.3.2017 den 22.06, AnonymBruker skrev:

Kanskje greit å vite Om du er mann eller dame...

Anonymkode: 777b1...62b

Det har ikke noe å si hvilket kjønn ts og samboeren er. Er det mer eller mindre greit/ugreit dersom det er en mann eller en kvinne som foreslår det?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sagt nei og jeg er helt trygg på forholdet vårt. Latterlig at noen antyder at det skulle være mangel på trygghet på forholdet som gjør at de sier nei.

Anonymkode: bdad3...0c3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs på forholdet tror jeg og hvor lenge man har vært sammen og sikkert en haug andre ting. Tillit og god kommunikasjon er uansett key.

Anonymkode: 81b26...54d

Gjest Coolaid
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde sagt nei og jeg er helt trygg på forholdet vårt. Latterlig at noen antyder at det skulle være mangel på trygghet på forholdet som gjør at de sier nei.

Anonymkode: bdad3...0c3

Dette. Jeg liker ikke kaffe heller....derfor så drikker jeg det ikke.... og hadde i utgangspunktet sagt nei til å utforske med andre par. Det handler ikke om trygghet i forholdet. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sagt nei og foreslått han fikk seg ny kjæreste.

Anonymkode: dac6d...314

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uaktuelt. Jeg deler ikke! :D

Anonymkode: 2c267...d18

Gjest antbug
Skrevet

Jeg hadde sagt nei. Da hadde jeg heller ønsket meg et åpent forhold(med klare spilleregler), der begge hadde lov til å ligge med andre på si. Tanken på partneren med en annen kan være pirrende, men å se dem i aksjon ville vært fullstendig turnoff. Like turnoff ville det vært om han skulle se meg med andre. Spenningen ville forsvunnet og jeg ville mistet interessen for ham. For oss. 

Skrevet (endret)

Fjernet

Endret av Blod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...