Gå til innhold

Utvidet omsorgs dager grunnet CP

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Barnet mitt har akkurat fått diagnosen CP, men fikk avslag da utfordringene (i mangel på bedre ord) ikke var betydelig nok. Noen som har opplevd det samme? 

Anonymkode: 4a9ec...a85

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Barnet mitt har akkurat fått diagnosen CP, men fikk avslag da utfordringene (i mangel på bedre ord) ikke var betydelig nok. Noen som har opplevd det samme? 

Anonymkode: 4a9ec...a85

Hvor sterk grad av cp har barnet? Hvor mye oppfølging hos lege/ sykehus regnes det med at det trengs? Og er barnet mer utsatt for sykdommer som følge av co diagnosen? 

Anonymkode: 219c8...f8b

AnonymBruker
Skrevet

:-O Dette høres veldig rart ut.

Vi har et barn som har hatt kreft. Hun er frisk nå, men vi har fått utvidet omsorgsdager for henne frem til hun er i tenårene. Dette med tanke på at barnet skal til kontroller på sykehuset med jevne mellomrom, eller kan ha lettere for å bli syk enn andre pga ettervirkningene av behandlingen. Er det ikke knyttet kontroller, helsesjekk, fysioterapibehandling i arbeidstiden el.l.  til ditt barns CP-diagnose, som dere kan bruke som grunnlag for søknaden?

(Vi søkte forresten ikke selv om dette, jeg var ikke engang klar over at dette var noe å søke på. Det var sosionomen på sykehuset som ordnet alt det praktiske med nav/arbeidsgiver/papirarbeid for oss, så jeg vet lite om selve utformingen av søknaden.)

Anonymkode: dc0bb...0fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...