AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #1 Skrevet 6. mars 2017 De siste ukene har det flere ganger om dagen klødd i det ene øret mitt. Jeg tviler på at det er noe skummelt, men antar at jeg burde bestille time hos legen. Tenkte jeg skulle spørre her først om noen har hatt det og hva det eventuelt kom av? Anonymkode: 31471...63c
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #2 Skrevet 6. mars 2017 Kan hende du har fått litt eksem i øret. Eventuelt kan det hende du klødde deg med noe første gang det klødde og dermed skrapet deg opp litt i øregangen. I så fall kan dette ha blitt et bittelite sår som klør litt når det gror. Helt ufarlig er det nok uansett Anonymkode: 7a2ae...5ca
Chizue Skrevet 6. mars 2017 #3 Skrevet 6. mars 2017 Jeg bruker å få eksem i øret/øregangen.. Ille kløe, men lite å gjøre med Bortsett fra å skylle øret, rense det, holde ørene tørre.. Kanskje noe det du også har? Men dra til legen, bedre å få beskjed om at det er eksem, istedet for en betennelsetilstand som krever behandling
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #4 Skrevet 6. mars 2017 Takk takk. Skal prøve å holde øret tørt og se om det hjelper og få bestilt meg en time hos legen. Anonymkode: 31471...63c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå