Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lastet ned tinder igjen etter en periode "av" menn. Det er over et halvt år siden jeg var på "leting", og er det bare meg eller er markedet loppet? 

Ikke for å trashe alle dere single gutter der ute, det er sikkert mye bra. Men etter å ha sveipet forbi flere hundre menn, har jeg lagt merke til at de skikkelig bra mennene som jeg fant for et år siden, ikke er tilgjenglige lenger. Enten fordi de ikke har en tinderprofil, eller fordi de ikke liker meg 

Nesten hver gutt jeg finner som har et brukbart utseende, og ikke en eller annen upraktisk ting i profilen sin (han bor langt unna, han ser etter en jente å ha trekant med osv.), er enten fullstendig uinteressant, eller så er han bare ute etter en jente han kan treffe i fylla. 

Mulig jeg henger etter, men har tinder blitt et sted hvor bare 30 % av den single befolkningen har profil, og det bare dreier seg om å finne en dame for netflix and chill? 

Og hvis det er tilfelle, hvor finner man de bra guttene? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bor du på et lite sted? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei,

jeg er på både tinder, sukker, happn, møteplassen, okcupid, etc, men du ser meg rett og slett ikke fordi jeg ikke flasher absene og utstråler assholeness. Jeg bruker ord som snill, ordentlig, seriøs, bli gammel etc, og da er jeg rett og slett ikke interessant for deg. Neida, skriften er ikke mindre på dette innlegget. Det ser kun slik ut for deg ;-)

#verdensbestemannsingelsåretogikkeverdsattheltklarforverdensbestedamemendehunerreddforåblirebound

Anonymkode: 94b56...d43

• Liker 4
Skrevet (endret)
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

jeg er på både tinder, sukker, happn, møteplassen, okcupid, etc, men du ser meg rett og slett ikke fordi jeg ikke flasher absene og utstråler assholeness. Jeg bruker ord som snill, ordentlig, seriøs, bli gammel etc, og da er jeg rett og slett ikke interessant for deg. Neida, skriften er ikke mindre på dette innlegget. Det ser kun slik ut for deg ;-)

#verdensbestemannsingelsåretogikkeverdsattheltklarforverdensbestedamemendehunerreddforåblirebound

Anonymkode: 94b56...d43

Tror grunnen til at du ikke får napp er at du skriver med for liten skrift og i tillegg glemmer mellomrom.. Men forhåpentligvis så er det en dame med falkeblikk som føler seg spesiell siden hun er den eneste som kan lese innlegget ditt.

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du sveiper igjennom flere hundre menn før du finner en som er bra, så er det deg det er noe galt med. 

Anonymkode: ded62...56d

• Liker 8
Skrevet
3 timer siden, Sahmi skrev:

Lastet ned tinder igjen etter en periode "av" menn. Det er over et halvt år siden jeg var på "leting", og er det bare meg eller er markedet loppet? 

Ikke for å trashe alle dere single gutter der ute, det er sikkert mye bra. Men etter å ha sveipet forbi flere hundre menn, har jeg lagt merke til at de skikkelig bra mennene som jeg fant for et år siden, ikke er tilgjenglige lenger. Enten fordi de ikke har en tinderprofil, eller fordi de ikke liker meg 

Nesten hver gutt jeg finner som har et brukbart utseende, og ikke en eller annen upraktisk ting i profilen sin (han bor langt unna, han ser etter en jente å ha trekant med osv.), er enten fullstendig uinteressant, eller så er han bare ute etter en jente han kan treffe i fylla. 

Mulig jeg henger etter, men har tinder blitt et sted hvor bare 30 % av den single befolkningen har profil, og det bare dreier seg om å finne en dame for netflix and chill? 

Hva med å skrinlegge hele Tinder-taktikken din og heller komme seg ut i den virkelige verden? Vi er her ute vi som kan tenke oss å finne en å dele livet med uten at vi bruker hele vår fritid på søken av den grunn. For min egen del så vet jeg veldig hva jeg jeg selv har å "komme til bordet med" samtidig som jeg også har mine krav.... Hverdagen er hektisk og man er ikke alltid "på" i jakten etter en potensiell livsledsager, men fanger antennene opp noe som kan virke som et "catch" så trigges jo jaktinstinktet der etter, selvfølgelig. Selv tenker jeg at våren er i ankomst og selv så blir jeg mer frampå i takt med solens nærvær på himmelen. Ser for meg at det kommer til å bli både "bomskudd" og "romanse" denne sommeren.....Lykke til frøken og legg fra deg hele kostebinneriet Tinder!!!

• Liker 1
Skrevet

Tinder er laveste steg på innsatsstigen så hvis du har forhåpninger om å date på "gamlemåten" med tre stevnemøter og et kyss på kinnet vil jeg tro du kommer til å bli skuffet.

• Liker 1
Skrevet
På 06/03/2017 den 21.13, Sahmi skrev:

Tinder har en skjult rating på alle brukerne. Dette gjør de for å prøve å få opp matchraten. I begynnelsen får du gjerne opp ekstra mange med høy rating for at du skal bli interessert i appen, men etterhvert tilpasser tinder matchene som vises til deg etter hva slags rating de som sveiper deg til høyre har

Enten er det det, eller så bor du i en liten bygd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Tinder har en skjult rating på alle brukerne. Dette gjør de for å prøve å få opp matchraten. I begynnelsen får du gjerne opp ekstra mange med høy rating for at du skal bli interessert i appen, men etterhvert tilpasser tinder matchene som vises til deg etter hva slags rating de som sveiper deg til høyre har

Enten er det det, eller så bor du i en liten bygd

AHA! Det forklarer saken! 

Anonymkode: 9f541...94f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...