Gå til innhold

Akustikk på dass

MiniMjau

Anbefalte innlegg

HVORFOR har de laga alle toalettene her på jobben med så utrolig god akustikk. Vi vil jo gjerne DEMPE lydene vi lager inne på et sånt rom.

*Promp.....* :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

må en så må en..... inne på dassen da selfølgelig.

ikke lett å kontrollere seg når en har spist bønnegryte...hhehe...

:oops: :ler:

Nei uff for en grise-tråd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

På min jobb sitter vi i kontorlandskap med toalettene i midten (jada, med vegger og tak :wink: ). De få mennene som finnes sitter langt unna doområdet - og det tenker jeg er like greit for selvfølelsen deres når man hører alle lydene som kommer fra "herrer". Hadde de visst hva vi hørte ville de aldri tort å være sjarmører på julebord mer ihvertfall... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Anonymous
På min jobb sitter vi i kontorlandskap med toalettene i midten (jada' date=' med vegger og tak :wink: ). De få mennene som finnes sitter langt unna doområdet - og det tenker jeg er like greit for selvfølelsen deres når man hører alle lydene som kommer fra "herrer". Hadde de visst hva vi hørte ville de aldri tort å være sjarmører på julebord mer ihvertfall... :ler:[/quote']

Hva? bæsjelyder?

Er ikke det normale lyder på et toalett da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 2 uker senere...
Det morsomste er vel ikke ploppet' date=' men stønnet som følger ploppet... :hoho:[/quote']

Hehehe...du får sagt det ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang jeg er på en sånn fellesdo tror jeg at jeg skal lage lyder som "hhhhhhnnnnnnnnnnnnnnngggggggghaaaaaaaaaaaah" uavhengig av hva jeg gjør der.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...