Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hørt noe om at det er mange som selger kopier av de ekte merkene. Noen som har erfaring med Blivakker.no? 

Anonymkode: 18b25...8ec

Skrevet

Bruker hovedsaklig Blivakker og har aldri fått noe uekte derfra. Men tror de hadde litt startproblemer med tvilsomme leverandører.

AnonymBruker
Skrevet

Det er hvertfall mange som har et sterkt behov for å sverte dem. 

Anonymkode: e1507...098

• Liker 5
Skrevet

Har handlet derfra i mange år og har aldri opplevd å få falske varer. Tror neppe butikken hadde overlevd om de hadde solgt falske varer. Jeg skjønner ikke hvorfor noen er ute etter å sverte dem. 

Gjest canacas
Skrevet

Ikke falske varer, men utgåtte varer. Det har jeg opplevd. Det er riktignok noen år siden nå. Gir dem en ny sjanse nå da, så får vi se :) 

AnonymBruker
Skrevet

Har handlet der i mange år, digger siden og ikke hatt problemer med produkter. 

Anonymkode: 44fbe...192

• Liker 2
Skrevet

Handler mye der jeg. Gratis frakt og bra priser. 

AnonymBruker
Skrevet

Har kjøpt i årevis fra dem. Anbefales. Unødvendig å prøve å sverte ryktet til nettbutikker ved åspekulere i om de selger kopiprodukter. Store selskap med lang fartstid og stor kundeportefølge kan ikke drive på med kopiprodukter uten å opplyse om dette. 

Anonymkode: 3ffc6...4f8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bestilte shampo og balsam derfra for 3 år siden, de hadde skilt seg og håret ble fettete og ekkelt av det. Kastet de etter 3 bruk. Aldri bestilt igjen.

Anonymkode: 8843b...20e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte nylig en hårkur som så fin ut når jeg pakket den opp. Men når jeg tok den opp så jeg at lokket ikke var hel! (knekt, men satt på med kraft) så det hadde lekket en del i pakken. Tok kontakt med dem og måtte virkelig diskutere meg frem til penger igjen. Samme gjelder Shampo fra Kerastase, brukt denne i mange år...bestilte denne fra Blivakker og den var som rennende vann(var ikke vann, men akkurat som om den var blandet ut med en annen tynnere Shampo), luktet helt annerledes...og håret mitt ble knusketørt. Kastet den..bestilte ny fra ett annet sted og denne er som alltid. Så jeg vet bare ikke...

Har bestilt noe fra nyx der også, og det virker helt ok.

Anonymkode: 9d39c...5cb

• Liker 1
Skrevet

Har handlet der mange ganger, aldri opplevd falske varer, men fikk en utgått foundation fra Jane Iredale en gang. Fikk pengene tilbake og beholde produktet, så veldig god service der.  

Skrevet

har bestilt både hudpleie, hårpleie og sminke derfra og er veldig fornøyd :) har handla der mange ganger og aldri fått fake eller gamle/utgåtte produkter.

Skrevet

Jeg har handlet fra nettbutikken i flere år og har aldri vært noe annet enn fornøyd. 

AnonymBruker
Skrevet

skal nevnes at moren til en venninne også opplevde det samme med en shampoo.(ikke samme merke, tror det var redken).

Anonymkode: 9d39c...5cb

Skrevet
På 6.3.2017 den 20.29, AnonymBruker skrev:

Hørt noe om at det er mange som selger kopier av de ekte merkene. Noen som har erfaring med Blivakker.no? 

Bare god erfaring med Bli Vakker.

Skrevet

Veldig fornøyd, aldri fått fake varer. Sjekket opp batchnummeret på endel kremer jeg har handlet, og de har aldri vært for gamle.

AnonymBruker
Skrevet
På 7.3.2017 den 0.21, AnonymBruker skrev:

Det er hvertfall mange som har et sterkt behov for å sverte dem. 

Anonymkode: e1507...098

Jeg sverter ikke jeg bare sier det jeg har hørt. Jeg kan ikke bare bruke penger på dyre produkter uten å tenke på det. 

Skrevet

Jeg har handlet på BliVakker i mange år. Alltid vært knallfornøyd. 

AnonymBruker
Skrevet

Ingen god erfaring. Snakket med exuviance (som selges på blivakker) og de sier at deres produkter som er på blivakker er fake. Kjøpte en EOS der også, den funket overhodet ikke i motsetning til de jeg kjøper i butikk.

Anonymkode: dd167...d49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...