AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #1 Skrevet 6. mars 2017 Har vært på en date med en mann jeg hadde pratet med i ca to mnd. Det er snart en mnd siden... var i byen hans og vi tilbribgte et døgn ilag. Vi bor ikke i samme by og har begge barn, så vanskelig å få det til å klaffe 100% med treff. Uansett. Daten var fin den og han er en fyr jeg vil bli bedre kjent med. Vi skal møtes igjen denne mnd da han skal være på kurs her flere dager. Men han stresser så mye! Spør allerede hva jeg skal i sommerferien, har bedt meg med på tur en helg utenlands mm. Han virker som en oppegående og stabil kar, fast jobb, flink med barna sine osv. Men det virker allerede som han er klar for å nesten bli kjærester, mens jeg trenger lengre tid tror jeg.. avsluttet mitt forrige forhold i fjor mens han har vært skilt i 3 år. Bør jeg bli redd her eller er det bare hans måte å vise at han liker meg på? Han er 13 år eldre enn meg også. Anonymkode: 5758f...87f
Gjest Aragorn II Elessar Skrevet 6. mars 2017 #2 Skrevet 6. mars 2017 Du burde være skeptisk til alle mennesker.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #3 Skrevet 6. mars 2017 Jeg tenker at du ikke trenger å være skeptisk. Noen blir interessert/får følelser fortere enn andre. Sånn er det nok ofte. Han har sikkert tenkt mye på deg etter daten,og jeg regner med at dere har hatt jevnlig kontakt på telefon/nett? Hvis du syns det går fort fort,men fortsatt ønsker å bli mer kjent med han,så må du bare være helt ærlig. Anonymkode: 53372...f3d
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #4 Skrevet 6. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenker at du ikke trenger å være skeptisk. Noen blir interessert/får følelser fortere enn andre. Sånn er det nok ofte. Han har sikkert tenkt mye på deg etter daten,og jeg regner med at dere har hatt jevnlig kontakt på telefon/nett? Hvis du syns det går fort fort,men fortsatt ønsker å bli mer kjent med han,så må du bare være helt ærlig. Anonymkode: 53372...f3d Ingen tvil om det😊 synes han virker som en super fyr, tror han ville gjort alt for meg ut fra inntrykket jeg har fått. Vi har kontakt hver dag. Mest via snap og messenger. Jeg har barn og vil bare være sikker denne gangen.. Tror dere han tar det fint, om han vil gå raskere frem enn meg? Anonymkode: 5758f...87f
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #5 Skrevet 6. mars 2017 Tror han tar det fint,så lenge du er tydelig på at du ikke ønsker å bryte kontakten. For mange er jo det å ta det rolig en dårlig unskyldning når man ikke tør å si sannheten,så her må du være klar. Hvis han reagerer med å bli sur eller sint, så var han nok ingenting å spare på uansett. Det er mulig han blir litt lei seg/skuffet hvis han har sterkere følelser en deg,og det må være lov,syns jeg. Så lenge han rister det fort av seg. Anonymkode: 53372...f3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå