AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #1 Del Skrevet 6. mars 2017 Har vært på en date en mann jeg møtte på tinder der var vi sammen 1 time og drakk kaffe og spiste et lite måltid. Vi pratet godt sammen og hadde noen felles interesser og vi er begge 30 år. Jeg har ikke datet på flere år da jeg har vært i forhold. Nå har han invitert meg med på film og vin hjemme hos han som date nr.2 Hva kan jeg forvente da? Anonymkode: b2a1d...430 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #2 Del Skrevet 6. mars 2017 Sex Anonymkode: c9f6a...f64 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #3 Del Skrevet 6. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har vært på en date en mann jeg møtte på tinder der var vi sammen 1 time og drakk kaffe og spiste et lite måltid. Vi pratet godt sammen og hadde noen felles interesser og vi er begge 30 år. Jeg har ikke datet på flere år da jeg har vært i forhold. Nå har han invitert meg med på film og vin hjemme hos han som date nr.2 Hva kan jeg forvente da? Anonymkode: b2a1d...430 Så lenge du setter egne grenser, og vet selv hva du vil på hver enkelt date, så blir det vel bare koselig med film og vin? Om kjemien var super på første daten, så er vel det en god åpning for at begge ønsker mer? Anonymkode: ced6a...fe4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #4 Del Skrevet 6. mars 2017 Først kan du forvente film og vin. Etter det varierer. Noen mener det betyr sex, andre ikke. Anonymkode: 12f6c...c53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #5 Del Skrevet 6. mars 2017 Det betyr sex. Han oppfatter et ja til "film hjemme hos meg" som et samtykke til sex. Så du får ikke gå derfra før han har fått sitt. Anonymkode: de6a0...48e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SCW Skrevet 6. mars 2017 #6 Del Skrevet 6. mars 2017 Søkke ta for noen merkelige svar du får her... Det er da skjærende likegyldig hva disse og han mener/tror/forventer. Han håper nok ganske sikkert. Forventer - muligens, men det er hva du vil, og bestemmer deg for, som er det eneste som teller til slutt. Er du usikker og eller bekymret, så kommuniser litt mer før en ny hjemmedate. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det betyr sex. Han oppfatter et ja til "film hjemme hos meg" som et samtykke til sex. Så du får ikke gå derfra før han har fått sitt. Anonymkode: de6a0...48e Skjønner ikke om dette var ment som humor, skremsel eller om du bør fengsles evt. flytte hjem til mor. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #7 Del Skrevet 6. mars 2017 Ville ikke gått med på en slik date så tidlig. Anonymkode: afad7...204 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #8 Del Skrevet 6. mars 2017 Han ønsker (og forventer?) sex... Anonymkode: c4103...8fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 6. mars 2017 #9 Del Skrevet 6. mars 2017 sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #10 Del Skrevet 6. mars 2017 Er ikke godt å si hva han legger i det. Han kan mene kun "film og vin" eller han kan mene sex. Du må rett og slett føle på om du er komfortabel med å møte opp hjemme hos han og eventuelt havne i en situasjon hvor han prøver seg. Det er det du som har det beste grunnlaget til å vurdere hans hensikter. Må forøvrig legge til en litt morsom historie fra eget liv som minner veldig om din situasjon. For ganske nøyaktig tre år siden hadde 19 (snart 20) år gamle jeg min første tinderdate. Daten gikk bra den, og vi var faktisk sammen i syv timer. Dagen etter sendte han melding og ville møtes på nytt. Foreslo å se en film. Selv om fyren hadde oppført seg eksemplarisk, merket jeg at jeg ikke var klar for å dra hjem til han. Prøvde å formulere meg på en så skånsom måte som mulig, og sendte melding tilbake hvor jeg spurte om han mente privat eller offentlig kino (dårlig formulert). Svaret jeg fikk tilbake sjarmerte meg skikkelig; "Privat kino høres snuskete ut. Tør du det da?". (Hører med til historien at jeg hadde gitt uttrykk for at jeg var litt engstelig/skeptisk på grunn av dårlige tidligere erfaringer). Det ble verken privat eller offentlig kino, men en tur på Teknisk museum og flere timers samtale på en restaurant på Aker brygge etterpå. Snart har vi vært sammen i tre år og kan le av hele situasjonen. Kanskje du også skal foreslå noe annet? Anonymkode: 08ea4...42d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #11 Del Skrevet 6. mars 2017 Jeg synes det er en varsellampe om en mann inviterer meg hjem etter kun en kaffedate... Anonymkode: ec687...4e7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardenus Skrevet 6. mars 2017 #12 Del Skrevet 6. mars 2017 Kommer vel an på dere 2, jeg mener man ikke skal forvente noenting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #13 Del Skrevet 6. mars 2017 Jeg tror du kan forvente at han forventer sex fordi 1) Dere er hjemme hos ham - allerede på 2. daten 2) Det er alkohol involvert Jeg ville ha foreslått noe annet Anonymkode: 2d254...506 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blablab Skrevet 6. mars 2017 #14 Del Skrevet 6. mars 2017 14 minutter siden, HeltKnust skrev: Søkke ta for noen merkelige svar du får her... Det er da skjærende likegyldig hva disse og han mener/tror/forventer. Han håper nok ganske sikkert. Forventer - muligens, men det er hva du vil, og bestemmer deg for, som er det eneste som teller til slutt. Er du usikker og eller bekymret, så kommuniser litt mer før en ny hjemmedate. Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananas. Skrevet 6. mars 2017 #15 Del Skrevet 6. mars 2017 Jeg hadde foreslått noe annet som ikke innebærer å være hjemme hos noen, men det er fordi jeg synes det er for tidlig å ha sex. Vil heller bli bedre kjent enn å havne i en situasjon der ulike ønsker om hva som skal skje ødelegger mulighetene videre, og bare som et sidepoeng: Jeg ville aldri valgt kino/film på date to, rett og slett fordi jeg vil prate mer, og film har potensiale til å være en veldig usosial date. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-lykke- Skrevet 6. mars 2017 #16 Del Skrevet 6. mars 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det betyr sex. Han oppfatter et ja til "film hjemme hos meg" som et samtykke til sex. Så du får ikke gå derfra før han har fått sitt. Anonymkode: de6a0...48e Det MÅ ikke bety sex. Tror du kan regne med at han håper på det, hvem gjør ikke det? Men det å si ja til en filmkveld er ikke det samme som å si ja til sex. Hvis du ikke vil ha sex med han, så har du ikke det. Og blir han snurt for det, ja, da er han hvert fall ikke noe å spare på. Men du kan jo foreslå å gjøre noe annet, ts? Hvis du er litt ukomfortabel med tanken på å dra hjem til en du ikke kjenner noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #17 Del Skrevet 6. mars 2017 Pass deg hvis han foreslår rødvin og actionfilmer. Betyr hardcore sex. Snakker vi hvitvin og drama, go for it. Da vil han bare kose med håret ditt og varme føttene dine. Anonymkode: 2e682...422 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-lykke- Skrevet 6. mars 2017 #18 Del Skrevet 6. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Pass deg hvis han foreslår rødvin og actionfilmer. Betyr hardcore sex. Snakker vi hvitvin og drama, go for it. Da vil han bare kose med håret ditt og varme føttene dine. Anonymkode: 2e682...422 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SCW Skrevet 6. mars 2017 #19 Del Skrevet 6. mars 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pass deg hvis han foreslår rødvin og actionfilmer. Betyr hardcore sex. Snakker vi hvitvin og drama, go for it. Da vil han bare kose med håret ditt og varme føttene dine. Anonymkode: 2e682...422 Fantastisk svar Jeg hadde forøvrig håpt som faen på sex, men blitt sabla glad for å kose med håret og varme føttene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #20 Del Skrevet 6. mars 2017 Hjemme hos han + alkohol = sex Anonymkode: 2de49...1e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå