Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har humøret ditt vært idag? 

Jeg kan starte;

Til morgen idag ; Gretten, irritabel, vrang

På ettermiddagen ; Apatisk og likegyldig

Ikveld ; Euforisk og boblende. Så lykkelig jeg holder på å sprekke

:yvonne:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, WubWub skrev:

Hvordan har humøret ditt vært idag? 

Jeg kan starte;

Til morgen idag ; Gretten, irritabel, vrang

På ettermiddagen ; Apatisk og likegyldig

Ikveld ; Euforisk og boblende. Så lykkelig jeg holder på å sprekke

:yvonne:

Hva har du tatt?

Anonymkode: 58335...9a0

• Liker 1
Skrevet

Til morgenen i dag: Full av angst og skam. Var såvidt jeg klarte å lage frokost, for jeg var redd for å stå på kjøkkenet

Fra litt over klokka 14 til klokka 17: Irritert, hadde besøk de timene, men ville at besøket skulle gå.

I kveld: Angst, skam og vil sove. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har du tatt?

Anonymkode: 58335...9a0

Ingenting, hvordan det?

Skrevet
3 minutter siden, Evilposelos skrev:

Til morgenen i dag: Full av angst og skam. Var såvidt jeg klarte å lage frokost, for jeg var redd for å stå på kjøkkenet

Fra litt over klokka 14 til klokka 17: Irritert, hadde besøk de timene, men ville at besøket skulle gå.

I kveld: Angst, skam og vil sove. 

Hva har du angst og skam for ? Du trenger ikke svare om det er av privat karakter

Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

Hva har du angst og skam for ? Du trenger ikke svare om det er av privat karakter

Jeg fortalte en hemmelighet om meg selv til noen, skammer meg over innholdet i hemmeligheten og at jeg fortalte det. Er ikke verdens undergang altså, bare noe fysisk. Men har en tendens til å skamme meg fryktelig om jeg enten gråter foran andre eller forteller ting om helsa mi. 

Skrevet
3 minutter siden, Evilposelos skrev:

Jeg fortalte en hemmelighet om meg selv til noen, skammer meg over innholdet i hemmeligheten og at jeg fortalte det. Er ikke verdens undergang altså, bare noe fysisk. Men har en tendens til å skamme meg fryktelig om jeg enten gråter foran andre eller forteller ting om helsa mi. 

Men kjære venn da, nå fikk jeg lyst til å gi deg en skikkelig klem :hug: Vet du hva? Det er faktisk å vise styrke når man viser svakhet! Du bør være stolt over at du var sterk nok til å vise sårbarhet :) Ingenting å skamme seg over. 

• Liker 1
Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Morgen: Trøtt og tung i hodet, men relativt fornøyd med å gå være barnevakt.

Ettermiddagen: helt ok.

Kveld: Sliten, litt småsur, kvalm og nervøs for morgendagen.

Skrevet
40 minutter siden, WubWub skrev:

Men kjære venn da, nå fikk jeg lyst til å gi deg en skikkelig klem :hug: Vet du hva? Det er faktisk å vise styrke når man viser svakhet! Du bør være stolt over at du var sterk nok til å vise sårbarhet :) Ingenting å skamme seg over. 

Takk :hug:

AnonymBruker
Skrevet

I dag har jeg bare følt meg feit hele dagen. Ikke noe annet å melde.

Anonymkode: 28918...54b

AnonymBruker
Skrevet

I morges: på det jevne, ikke veldig trist, ikke veldig glad.

I ettermiddag: gradvis verre, trist pga et dødsfall

I kveld: Tilbake til gamle dårlige måter å takle livet på (kan ikke utdype fordi jeg ønsker å holde meg innenfor KGs regelverk).

Så en grusom YouTubevideo som ble delt her. Har lyst til å gråte, men det føles som om tårene sitter fast. Gruer meg til morgendagen, men har et håp om at jeg kan gjøre den bedre likevel.

Anonymkode: ebb46...e85

Skrevet

Fremdeles euforisk. Ordet kommer fra gresk via latin og er brukt i psykiatrien som beskrivelse av en tilstand av lykke hos mentalt syke.

Noen ganger blir jeg så glad at jeg holder på å besvime

Skrevet

Håper at jeg kommer meg på jobb i morgen, for jeg holder på å gå på veggene etter tre dager innendørs.

Respekten jeg har for uføre og langtidssykemeldte skyter i været hver gang dette skjer (den er høy fra før av altså).

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Cathrine88 skrev:

Håper at jeg kommer meg på jobb i morgen, for jeg holder på å gå på veggene etter tre dager innendørs.

Respekten jeg har for uføre og langtidssykemeldte skyter i været hver gang dette skjer (den er høy fra før av altså).

lt3n5n.jpg

• Liker 1
Gjest Froning
Skrevet

I dag følte jeg meg trøtt når jeg våknet. Drakk en liter med kaffe og da følte jeg meg stressa og kvalm. Så måtte jeg lese og endte med å kaste bort for mye tid med å diskutere her. Da ble jeg grumpy...Når jeg kom hjem var jeg sliten og etter jeg trente var jeg enda mer sliten.

Nå må jeg lese mer og her sitter jeg og deler den rolige dagen min på et dameforum:fnise:

Yolo.

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, WubWub skrev:

Fremdeles euforisk. Ordet kommer fra gresk via latin og er brukt i psykiatrien som beskrivelse av en tilstand av lykke hos mentalt syke.

Noen ganger blir jeg så glad at jeg holder på å besvime

Vet du hvorfor du får det slik?

Anonymkode: 6084b...f22

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vet du hvorfor du får det slik?

Ja men det har ikke noe med tråden å gjøre så jeg skal ikke svare på det

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Daryl Dixon skrev:

Morgen: Trøtt og tung i hodet, men relativt fornøyd med å gå være barnevakt.

Ettermiddagen: helt ok.

Kveld: Sliten, litt småsur, kvalm og nervøs for morgendagen.

1 time siden, AnonymBruker skrev:

I morges: på det jevne, ikke veldig trist, ikke veldig glad.

I ettermiddag: gradvis verre, trist pga et dødsfall

I kveld: Tilbake til gamle dårlige måter å takle livet på (kan ikke utdype fordi jeg ønsker å holde meg innenfor KGs regelverk).

Så en grusom YouTubevideo som ble delt her. Har lyst til å gråte, men det føles som om tårene sitter fast. Gruer meg til morgendagen, men har et håp om at jeg kan gjøre den bedre likevel.

Anonymkode: ebb46...e85

Hvorfor grue seg for morgendagen? Er ikke det noe å glede seg til?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, WubWub skrev:

Ja men det har ikke noe med tråden å gjøre så jeg skal ikke svare på det

Hvorfor?

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor?

Du kan sende PM å spørre så skal jeg svare. Jeg skal ikke avspore min egen tråd :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...