mylle81 Skrevet 6. mars 2017 #1 Skrevet 6. mars 2017 Hei er kommet inn i ett forhold med en fantastisk mann som har en datter. Er blitt en bonusmamma siden mor er død. Noen her som har lignende situasjoner/erfaring?
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #3 Skrevet 10. mars 2017 Du blir ikke bonusmamma, men stemor. Du blir i stedet for, ikke i tillegg til. Jeg har erfaring andre veien, med stefar. Det har alltid gått helt fint, barnet var ikke begynt på skolen når stefar kom inn i bildet, og det har faktisk aldri vært noen problemer knyttet til det. Kun positivt (Barnet husker ingenting fra sin biologiske far). Anonymkode: 8a5b8...185
mylle81 Skrevet 10. mars 2017 Forfatter #4 Skrevet 10. mars 2017 Bonusmamma syns æ selv bare er penere ord en stemamma. Her huskes mor godt. Så her er det to mødere en i himmelen. Og meg. Syns noen ganger det er tøft og er opptatt av at mamma i himmelen skal få plass og😊
Gjest Birti Skrevet 10. mars 2017 #5 Skrevet 10. mars 2017 Enig i at du er bonusmamma og at mamman i himmelen skal huskes på! Jeg har ingen erfaringer med dette, men vil gi deg ros og en støttende klem. Du virker som en raus og fin person, så jeg er helt sikker på at dette kommer til å gå helt fint når dere blir fortrolige med hverandre og barna skjønner at du er bonus, ikke erstatning
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2017 #7 Skrevet 10. mars 2017 Min tante ble sammen med en mann (onkelen min) som hadde to barn da. De er godt voksne nå. Moren deres døde da de var små. Tanta mi er også 14 år yngre enn onkel, så hun er ikke så mye eldre enn sine stebarn. Disse stebarna er også en del år eldre enn meg. Vet ikke hvordan det var da de først ble kjærester, men barna kalte tanta mi for mamma, selv om de visste godt at de hadde en mamma i himmelen også. Tanta mi blir kalt bestemor av stebarnas barn. Anonymkode: a5004...d8c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå