AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #1 Del Skrevet 6. mars 2017 Ja, hver gang jeg er på vei til jobb så er det en ung utenlandsk gutt som stopper opp og går oppi trynet på meg. Jeg skjønner ikke en drit av hva han vil, men han kommer med sånne kysslyder helt oppi trynet på meg. Det er 2. gang det skjer og jeg vurderer å banke han opp. Tror jeg skal løse biffen sånn. Er utenlandsk selv og skjønner at det ikke er mulig å snakke til sånne. Neste gang må jeg bare denga han. Hva syntes dere? Hva ville dere gjort? Anmelde han? Anonymkode: acd93...488 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #2 Del Skrevet 6. mars 2017 Ignorert han, og unngått slagsmål. Ender med at du blir anmeldt Anonymkode: 0b0cb...32a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #3 Del Skrevet 6. mars 2017 Kanskje jeg bør gjøre det.. Skal jeg snakke med politiet? Ta bilde av han kanskje? Anonymkode: acd93...488 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 6. mars 2017 #4 Del Skrevet 6. mars 2017 Ja, ta bilde ( diskre). Anmeld jævelen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 6. mars 2017 #5 Del Skrevet 6. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje jeg bør gjøre det.. Skal jeg snakke med politiet? Ta bilde av han kanskje? Anonymkode: acd93...488 Ikke bare bilde. Film han uten at han legger merke til det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #6 Del Skrevet 6. mars 2017 Takk for råd. Skal forsøke å gjøre det riktige først. Ble virkelig forbanna og det ødela en ellers god dag. Anonymkode: acd93...488 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuglekvitter__ Skrevet 6. mars 2017 #7 Del Skrevet 6. mars 2017 Gå en annen vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #8 Del Skrevet 7. mars 2017 Vær så snill å bank ham, ts. Sånne drittsekker forstår bare ett språk, og det er voldsspråket. Håper du legger ut en oppdatering her snart. Blir provosert over sånne svin. Anonymkode: 45fd9...f72 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jus sanguinis Skrevet 7. mars 2017 #9 Del Skrevet 7. mars 2017 Du kan jo kanskje prøve et "tafsa inte"-armbånd? Alternativt kan du stemme på et innvandringskritisk parti. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 7. mars 2017 #10 Del Skrevet 7. mars 2017 Skreket "Gå din vei", hadde ikke det hjulpet, hadde jeg dessverre vært feig og gått en annen vei til jobb, for jeg har inntrykk av at politiet ikke bryr seg om sånne ting. Men hvem vet, kanskje de gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 7. mars 2017 #11 Del Skrevet 7. mars 2017 Nå skal man jo ikke slå, men jeg tror jeg ville fiket til fyren. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #12 Del Skrevet 8. mars 2017 På 7.3.2017 den 3.40, AnonymBruker skrev: Vær så snill å bank ham, ts. Sånne drittsekker forstår bare ett språk, og det er voldsspråket. Håper du legger ut en oppdatering her snart. Blir provosert over sånne svin. Anonymkode: 45fd9...f72 En skal aldri ty til vold. Gjør ts dette, vil hun bli straffet og han slipper unna Anonymkode: d58f0...d4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykkelkopp Skrevet 8. mars 2017 #13 Del Skrevet 8. mars 2017 Vet personen hvem du er, og klarer du å banke ham opp? Hvis svaret er nei,ja. Gi han litt bank. Ikke noe alvorlig eller langvarig. Gjerne bare legg ham i bakken om du kan det Kjenner jeg typen rett er de selv ikke glad i politiet og vil ikke anmelde. Men sørg for å ikke gi tydlige merker, og gjerne ha en kniv skjult med deg. Ikke bruk den eller true med den, bare ta den opp om han tar opp en kniv - og unngå for all del knivkamp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #14 Del Skrevet 8. mars 2017 2 timer siden, Sykkelkopp skrev: Vet personen hvem du er, og klarer du å banke ham opp? Hvis svaret er nei,ja. Gi han litt bank. Ikke noe alvorlig eller langvarig. Gjerne bare legg ham i bakken om du kan det Kjenner jeg typen rett er de selv ikke glad i politiet og vil ikke anmelde. Men sørg for å ikke gi tydlige merker, og gjerne ha en kniv skjult med deg. Ikke bruk den eller true med den, bare ta den opp om han tar opp en kniv - og unngå for all del knivkamp En skal aldri ty til vold. Da blir det ts som blir straffet og ikke han som trakasserer henne Anonymkode: d58f0...d4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå