AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #1 Skrevet 6. mars 2017 Mitt liv som singel har vært tøfft med tanke på at jeg har gått rundt med knust hjerte i over 1 år. Men jeg forsøker å få livet på plass. Jeg har ikke hatt sex mange ganger det siste året. Kun 4 ganger. Og de gangene klarte jeg ikke å nyte sexen. Var stiv som en stokk. Og å ha sex igjen var vanskelig. Har datet 7 menn i løpet av et år. Jaja selv om jeg bærer et broken heart så forsøkes det å gå videre med livet. Jeg har avvist 4 av de jeg datet. Forsøker å pleie interesser , og fungere normalt. Hvordan lever dere andre single? Og synes dere at jeg virker til å være treg med forsøkene med dating og å få videre? Anonymkode: 3c689...455
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #2 Skrevet 6. mars 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Mitt liv som singel har vært tøfft med tanke på at jeg har gått rundt med knust hjerte i over 1 år. Men jeg forsøker å få livet på plass. Jeg har ikke hatt sex mange ganger det siste året. Kun 4 ganger. Og de gangene klarte jeg ikke å nyte sexen. Var stiv som en stokk. Og å ha sex igjen var vanskelig. Har datet 7 menn i løpet av et år. Jaja selv om jeg bærer et broken heart så forsøkes det å gå videre med livet. Jeg har avvist 4 av de jeg datet. Forsøker å pleie interesser , og fungere normalt. Hvordan lever dere andre single? Og synes dere at jeg virker til å være treg med forsøkene med dating og å få videre? Anonymkode: 3c689...455 Er det dette jeg skal ss frem til? Kun singel 2 mnd og hittil ikke hatt sex, stiv som en stokk så fort noen berører låret mitt eller prøver å kysse meg. Anser meg bare ikke som klar. For din del ville jeg tenkt at du ikke har møtt den som vekker spenningen hos deg. Anonymkode: 3f4dc...d7a
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #3 Skrevet 6. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det dette jeg skal ss frem til? Kun singel 2 mnd og hittil ikke hatt sex, stiv som en stokk så fort noen berører låret mitt eller prøver å kysse meg. Anser meg bare ikke som klar. For din del ville jeg tenkt at du ikke har møtt den som vekker spenningen hos deg. Anonymkode: 3f4dc...d7a Mulig det. Jeg har nok heller ikke møtt en som vekker spenning hos meg. Hadde jeg møtt en som virkelig vekket spenning og interesse hos meg, så hadde nok eksen vært glemt! Det er sant det Anonymkode: 3c689...455 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #4 Skrevet 6. mars 2017 Jeg skrev noe om dette her for litt siden : http://forum.kvinneguiden.no/topic/1090091-det-er-så-vanskelig-å-bevare-håpet/?do=findComment&comment=19424483 Ble litt rotete, men kanskje det hjelper for deg på ett eller annet merkelig vis? Anonymkode: c7e16...e8e
Prebs Skrevet 6. mars 2017 #5 Skrevet 6. mars 2017 Mitt råd er å slutte med tankevirksomhet og analyse-oppsett rundt dette med "om, hvem, sex og når" Finn litt andre gleder ved singeltilværelsen. Alt kommer for en dag når man minst venter det. Føler du at du trenger tid så tar man tiden til hjelp... Ingen skal fortelle noen hva som er riktig og feil iforhold til tidsaspekteret ved kjærlighetsorg og brudd. Slå dere til ro med det er mange nydelige mennesker der ute både billedlig og på et dypere plan så kan man glede seg over singellivet og mulighetene det gir med å prøve seg fram:-) Man er "sin egen lykke smed" i livet og negativ tankesett fører ALDRI noe godt med seg!! Lykke til ivertfall.... 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #6 Skrevet 7. mars 2017 Ts, bare flyt med sorgstrømmen. Ikke press det, blir bare verre. Du kommer over det med tid, man vet bare ikke hvor lenge d tar og det er ingen vits i å stresse sånn med å bli ferdig med hjertesorgen fordi akkurat det med knust hjerte, der er dine ønsker totalt irrelevante ovenfor det du føler innvendig. Det er Ikke mulig å invitere en ny person inn i hjertet når du ikke er ferdig med å rydde vekk det som var der fra før. Blir bare forvirrende. hold fokus på deg selv nå. Plei deg selv, lær å kjenne deg selv bedre. Bruk tiden fornuftig mao. Anonymkode: cf4d0...106 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #7 Skrevet 7. mars 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Mitt liv som singel har vært tøfft med tanke på at jeg har gått rundt med knust hjerte i over 1 år. Men jeg forsøker å få livet på plass. Jeg har ikke hatt sex mange ganger det siste året. Kun 4 ganger. Og de gangene klarte jeg ikke å nyte sexen. Var stiv som en stokk. Og å ha sex igjen var vanskelig. Har datet 7 menn i løpet av et år. Jaja selv om jeg bærer et broken heart så forsøkes det å gå videre med livet. Jeg har avvist 4 av de jeg datet. Forsøker å pleie interesser , og fungere normalt. Hvordan lever dere andre single? Og synes dere at jeg virker til å være treg med forsøkene med dating og å få videre? Anonymkode: 3c689...455 Nå er det veldig annerledes å være mann eller kvinne i den situasjonen. Mens kvinnfolk kan sitte å vente og prøve ut nye muligheter som kommer til dem iform av tilbud om sex, dates, osv så må menn selv med et knust hjerte finne initiativet i seg og være initiativtakeren. Resultatet er at initiativet blir fraværende og vi lever veldig isolert og trekker oss tilbake, fordi det er ikke slik at tilbudene kommer til oss ...det er vi som må gi tilbudene. Ja selv med et knust hjerte. Anonymkode: 595ae...25e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå