Nøste~ Skrevet 6. mars 2017 #1 Skrevet 6. mars 2017 Synes egentlig det er litt småfrekt. Var på treningssenteret og jeg løper på tredemølla som vanlig. Er der på et tidspunkt det er lite folk og det var MANGE tredemøller ledige. Plutselig kommer det ei jente og jeg forventet egentlig at hun skulle velge en tredemølle et stykke unna meg, men selvfølgelig så tar hun den rett ved siden av meg (synes dette er veldig merkelig oppførsel) men det er allikevel helt OK, hadde det ikke vært for at hun regelrett STINKER av parfyme. Når jeg løper på tredemølle så løper jeg ordentlig og fort, dette gjør at jeg må puste gjennom munnen og lungene mine blir fylt med parfyme .... Hva er greia? Er de redd for at de skal begynne å lukte svette? (noe man ikke gjør med mindre det er gammel svette). Jeg prøver å ignorere men kjenner bare irritasjonen gnage hele tiden så til slutt må jeg bare gi etter. Jeg passer på at jeg fremstår veldig imøtekommende og hyggelig med et smil når jeg tar henne på armen for å signalisere at jeg vil si noe (hun hadde musikk på øret). Sier på en kjempehyggelig måte at hun ikke trenger å ha på parfyme før hun skal trene og hvis hun absolutt må så kan hun passe på å ta et apparat som er langt unna andre folk. Hun blir småsur ellerno og går ikke lenge etter at jeg sa det. Dere jenter og menn (ja, har luktet parfyme fra menn også, det er utrolig femi, men bryr meg ikke så mye da de uansett er i styrkeavdelingen) kan godt neste gang tenke litt på andre og ikke bare dere selv hele tiden Så vet dere det. 22
SardintrollReturns Skrevet 6. mars 2017 #2 Skrevet 6. mars 2017 Er dessverre noen som er hysterisk redde for at det skal lukte av dem etter trening, og dermed bader i parfyme. Not cool. 5
WubWub Skrevet 6. mars 2017 #3 Skrevet 6. mars 2017 Høres grusomt og forferdelig ut altså. Føler virkelig med deg. Dette ligner jo ikke grisen og det grenser til overgrep. 10
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #4 Skrevet 6. mars 2017 Virker som det er en "angrep er det beste forsvar" taktikk når de sprayer seg ned med parfyme for å sette luktesansen til andre på senteret ut av spill Anonymkode: a4a2e...e3c 5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #5 Skrevet 6. mars 2017 Så frekk du er ts. Eier du ikke skam. Anonymkode: 4371b...399 11
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #6 Skrevet 6. mars 2017 Parfyme skal da unngås på treningssenter. De fleste sentrene har da også nevnt det på plakater over regler som gjelder Teit med folk som tror de er for kule for regler Anonymkode: 0f5ea...eac 6
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #7 Skrevet 6. mars 2017 Løp ute! Jeg er en person som irriterer meg fort over lukter/lyder/folk generelt. Sa opp medlemskapet mitt på treningssenteret etter jeg havnet på siden av en person som hadde verdens verste BO, blandet med hvitløk og svette. Nå løper jeg i skogen uansett vær og føre. Slipper å forholde meg til folk, fyller lungene med frisk luft, og er en lykkelig løper igjen. Anonymkode: 72e60...175 14
Erazor Skrevet 6. mars 2017 #8 Skrevet 6. mars 2017 Parfymedronninger (og -konger, for den del) kan gjerne holde seg unna frivektsavdelingen også. Alltid like kjekt å kjøre frontbøy med en stang som lukter parfyme. 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #9 Skrevet 6. mars 2017 Nå ble jeg glad når jeg leste denne tråden. Ikke fordi du ble plaget av parfyme, men fordi vi er flere som ikke takler den overforbruken av parfyme på treningssenteret. Man er bra pyse om man sprayer seg ned før trening. Varme setter også igang luktmolekylene så parfymelukta blir ekstra sterk når man blir varm. Og allikevel klarer de å ta på mer parfyme enn det som er riktig smart. Jeg har også måtte gi opp løping på mølle pga andres missbruk av parfyme. Jeg får astmaanfall En gang klikka det for meg i garderoben der noen jenter sprayet hverandre ned FØR trening. Det var ikke lite de brukte. Og når de går helt bananas så var vi flere som fikk det i ansikt og øya. Neste gang jeg så jentene (som jeg aldri så røre et eneste apparat) så gikk de inn i dusjen for å spraye seg ned. Why? Anonymkode: 388fb...220 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #10 Skrevet 6. mars 2017 50 minutter siden, Nøste~ skrev: Synes egentlig det er litt småfrekt. Var på treningssenteret og jeg løper på tredemølla som vanlig. Er der på et tidspunkt det er lite folk og det var MANGE tredemøller ledige. Plutselig kommer det ei jente og jeg forventet egentlig at hun skulle velge en tredemølle et stykke unna meg, men selvfølgelig så tar hun den rett ved siden av meg (synes dette er veldig merkelig oppførsel) men det er allikevel helt OK, hadde det ikke vært for at hun regelrett STINKER av parfyme. Når jeg løper på tredemølle så løper jeg ordentlig og fort, dette gjør at jeg må puste gjennom munnen og lungene mine blir fylt med parfyme .... Hva er greia? Er de redd for at de skal begynne å lukte svette? (noe man ikke gjør med mindre det er gammel svette). Jeg prøver å ignorere men kjenner bare irritasjonen gnage hele tiden så til slutt må jeg bare gi etter. Jeg passer på at jeg fremstår veldig imøtekommende og hyggelig med et smil når jeg tar henne på armen for å signalisere at jeg vil si noe (hun hadde musikk på øret). Sier på en kjempehyggelig måte at hun ikke trenger å ha på parfyme før hun skal trene og hvis hun absolutt må så kan hun passe på å ta et apparat som er langt unna andre folk. Hun blir småsur ellerno og går ikke lenge etter at jeg sa det. Dere jenter og menn (ja, har luktet parfyme fra menn også, det er utrolig femi, men bryr meg ikke så mye da de uansett er i styrkeavdelingen) kan godt neste gang tenke litt på andre og ikke bare dere selv hele tiden Så vet dere det. Velkommen til virkelighetens verden, der parfymedronninger finnes overalt, og til alle døgnets tider til genanse for mange. Når folk til,og med kommer og stinker av en halv flaske parfyme i svømmebasenget, da kan noen av oss bare gi opp. Parfyme, både i tøyvaskemiddel og i ren bruk burde forbys og ikke være mulig å få kjøpt. Hva gjør parfyme med moder jord, tror du? (SYLLLEMIDDEL ER EN HISTORIE FOR SEG SELV.) Anonymkode: e625f...5a4 1
Forundret.. Skrevet 6. mars 2017 #11 Skrevet 6. mars 2017 Åh, sånne parfymeidioter har mang en gang vært skyld i at jeg har hatt nødt til å gå av offentlig transport pga at jeg har blitt dårlig. Når jeg gikk gravid og var på jobb så fikk slike meg til å kaste opp på lik linje med de som stinka sur tobakk. Skikkelig fælt med slike som rett og slett forurenser lufta med godlukt. 4
momo Skrevet 6. mars 2017 #12 Skrevet 6. mars 2017 Så enig. Jeg er allergisk mot parfyme, har og astma. Så bruker noen for mye parfyme på trening, så er det jeg som må gå hjem. Utrolig frustrerende. 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #13 Skrevet 6. mars 2017 Parfyme + varme = ekstra sterk lukt. Det er en grunn til at man skal ha parfyme på halsen, håndleddet og ved andre plasser på kroppen som blir varm. For varmen setter igang lukten. Pøser du på med ekstra parfyme, og du svetter som en gris.. forferdelig lukt. Anonymkode: d6dcb...f24 5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #14 Skrevet 6. mars 2017 51 minutter siden, Nøste~ skrev: Synes egentlig det er litt småfrekt. Var på treningssenteret og jeg løper på tredemølla som vanlig. Er der på et tidspunkt det er lite folk og det var MANGE tredemøller ledige. Plutselig kommer det ei jente og jeg forventet egentlig at hun skulle velge en tredemølle et stykke unna meg, men selvfølgelig så tar hun den rett ved siden av meg (synes dette er veldig merkelig oppførsel) men det er allikevel helt OK, hadde det ikke vært for at hun regelrett STINKER av parfyme. Når jeg løper på tredemølle så løper jeg ordentlig og fort, dette gjør at jeg må puste gjennom munnen og lungene mine blir fylt med parfyme .... Hva er greia? Er de redd for at de skal begynne å lukte svette? (noe man ikke gjør med mindre det er gammel svette). Jeg prøver å ignorere men kjenner bare irritasjonen gnage hele tiden så til slutt må jeg bare gi etter. Jeg passer på at jeg fremstår veldig imøtekommende og hyggelig med et smil når jeg tar henne på armen for å signalisere at jeg vil si noe (hun hadde musikk på øret). Sier på en kjempehyggelig måte at hun ikke trenger å ha på parfyme før hun skal trene og hvis hun absolutt må så kan hun passe på å ta et apparat som er langt unna andre folk. Hun blir småsur ellerno og går ikke lenge etter at jeg sa det. Dere jenter og menn (ja, har luktet parfyme fra menn også, det er utrolig femi, men bryr meg ikke så mye da de uansett er i styrkeavdelingen) kan godt neste gang tenke litt på andre og ikke bare dere selv hele tiden Så vet dere det. Seriøst? Du tar henne i armen? Dette er faktisk å gå for langt. Folk har personlige grenser. Les deg opp om personvernet. Når det er du som har problemer med dette bør det ha vært du som skulle funnet deg en annen plass. Du sier selv at det var mange andre ledig. Og du hadde heller ingen rett til å fortelle hvor mye parfyme hun skulle bruke. Anonymkode: db1b5...10f 12
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #15 Skrevet 6. mars 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Seriøst? Du tar henne i armen? Dette er faktisk å gå for langt. Folk har personlige grenser. Les deg opp om personvernet. Når det er du som har problemer med dette bør det ha vært du som skulle funnet deg en annen plass. Du sier selv at det var mange andre ledig. Og du hadde heller ingen rett til å fortelle hvor mye parfyme hun skulle bruke. Anonymkode: db1b5...10f Synes det er forskjell å ta PÅ armen som ts skrivet og tar I armen som du påstår. Å ta på kan være en lett berøring og bare et lite signal. Å ta I blir med å ta et grep og holde I armen. Hadde ts gjort det så er det ufint. Men å bare prikke forsiktig blir noe helt annet. Just saying... Anonymkode: f8e51...283 10
Nøste~ Skrevet 6. mars 2017 Forfatter #16 Skrevet 6. mars 2017 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Seriøst? Du tar henne i armen? Dette er faktisk å gå for langt. Folk har personlige grenser. Les deg opp om personvernet. Når det er du som har problemer med dette bør det ha vært du som skulle funnet deg en annen plass. Du sier selv at det var mange andre ledig. Og du hadde heller ingen rett til å fortelle hvor mye parfyme hun skulle bruke. Anonymkode: db1b5...10f Jeg hadde allerede vært der i ca. 20min da hun kom, det var hun som valgte å stå rett ved siden av meg selv om det var mange ledige. Hvorfor er det da jeg som skal avslutte midt i treninga og flytte meg. Om hun syntes det var frekt at jeg tok direkte kontakt med henne så må det ha vært kjempe frekt å se at jeg plutselig avsluttet og flytte meg langt fra henne uten å si et ord. Jeg tok ikke et grep rundt armen hennes om det er det du tror, jeg gjorde som alle andre gjør når de vil ha kontakt med en person som ikke ser på deg. Endret 6. mars 2017 av Nøste~ Skrivleif 9
Athene Skrevet 6. mars 2017 #17 Skrevet 6. mars 2017 Jeg bruker selvfølgelig ikke parfyme på trening. Men jeg bruker parfyme på jobb. Og drar rett på trening etter jobb. Liker selvfølgelig å tru at jeg bruker moderate mengder, men man kjenner det sikkert om man er på tredemølla ved siden av meg. Si gjerne i fra hvis det er et problem. Da vil jeg smile og beklage. Men ikke ta meg på armen. 10
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #18 Skrevet 6. mars 2017 1 time siden, Nøste~ skrev: Synes egentlig det er litt småfrekt. Var på treningssenteret og jeg løper på tredemølla som vanlig. Er der på et tidspunkt det er lite folk og det var MANGE tredemøller ledige. Plutselig kommer det ei jente og jeg forventet egentlig at hun skulle velge en tredemølle et stykke unna meg, men selvfølgelig så tar hun den rett ved siden av meg (synes dette er veldig merkelig oppførsel) men det er allikevel helt OK, hadde det ikke vært for at hun regelrett STINKER av parfyme. Når jeg løper på tredemølle så løper jeg ordentlig og fort, dette gjør at jeg må puste gjennom munnen og lungene mine blir fylt med parfyme .... Hva er greia? Er de redd for at de skal begynne å lukte svette? (noe man ikke gjør med mindre det er gammel svette). Jeg prøver å ignorere men kjenner bare irritasjonen gnage hele tiden så til slutt må jeg bare gi etter. Jeg passer på at jeg fremstår veldig imøtekommende og hyggelig med et smil når jeg tar henne på armen for å signalisere at jeg vil si noe (hun hadde musikk på øret). Sier på en kjempehyggelig måte at hun ikke trenger å ha på parfyme før hun skal trene og hvis hun absolutt må så kan hun passe på å ta et apparat som er langt unna andre folk. Hun blir småsur ellerno og går ikke lenge etter at jeg sa det. Dere jenter og menn (ja, har luktet parfyme fra menn også, det er utrolig femi, men bryr meg ikke så mye da de uansett er i styrkeavdelingen) kan godt neste gang tenke litt på andre og ikke bare dere selv hele tiden Så vet dere det. Det går an å tenke litt. Noen mennesker kommer rett fra jobb eller andre plasser de har vært, MED parfymen på. Mener du at de skal i dusjen for din fulle tilfredstillelse før de skal trene??? Anonymkode: db1b5...10f 3
Nøste~ Skrevet 6. mars 2017 Forfatter #19 Skrevet 6. mars 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går an å tenke litt. Noen mennesker kommer rett fra jobb eller andre plasser de har vært, MED parfymen på. Mener du at de skal i dusjen for din fulle tilfredstillelse før de skal trene??? Anonymkode: db1b5...10f Jeg vet ikke hvordan det fungerer for jeg bruker ikke parfyme, men hadde trodd at parfymelukta ble svakere utover dagen og ikke være så sterk som det hun hadde. 6
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #20 Skrevet 6. mars 2017 Akkurat nå, Nøste~ skrev: Jeg vet ikke hvordan det fungerer for jeg bruker ikke parfyme, men hadde trodd at parfymelukta ble svakere utover dagen og ikke være så sterk som det hun hadde. Du kan ikke vite noenting. Bl.a ikke hvor hun hadde vært før hun kom. Anonymkode: db1b5...10f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå