Gå til innhold

Psoriasis i ansiktet

Pip

Anbefalte innlegg

Nokon som har tips? Har tre tørre, raude flekker, ein under kvart auge og ein over det eine augebrynet. Sidan eg frå før har psoriasis i hovudbotnen og nakken, og sidan desse tørre felta byrjar å oppføre seg på same måte, reknar eg ganske sikkert med at det er det det er.

Har fått Daivonex hos legen før, til bruk i hovud/nakke, men har dårlege erfaringar.

Tidlegare hissige utbrot har blitt betre av solarium, men i seinare tid har eg berre gått 1 gong i veka for å hindre nye kraftige utbrot.

Burde eg no gå oftare ein periode, og sjå om det hjelper på felta i ansiktet?

Evt. andre gode råd - gode kremar e.l.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff da, foeler med deg! Mamma har/har hatt psoriasis i nakken, men en krem fra hudpleiesalong, av merket Decleor, hjalp veldig godt. Den er dessverre ganske dyr, men det er kanskje verdt aa proeve? Den er laget av planteekstrakter. Husker dessverre ikke navnet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvd repair???? eller apobase?

Ikkje repair - skal gå på apoteket i morgon og sjå/høyre kva dei seier der! Takk for tipset! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Hm. det var rart. Har aldri hatt tegn til eller fått påvist psoriasis jeg heller, men i vinter har jeg fått en rød og tørr flekk under det ene øyet. Smører med ceridalkrem, som hjelper mindlertidig, men må gjentas daglig og egentlig blir jeg ikke bedre. Hmmmm. En tur til legen, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. det var rart. Har aldri hatt tegn til eller fått påvist psoriasis jeg heller' date=' men i vinter har jeg fått en rød og tørr flekk under det ene øyet. Smører med ceridalkrem, som hjelper mindlertidig, men må gjentas daglig og egentlig blir jeg ikke bedre. Hmmmm. En tur til legen, kanskje?[/quote']

Uff - håpar ikkje eg har skremt deg no - det treng jo absolutt ikkje vere psoriasis! Men ein tur til legen vil nok vere smart - då vil du gjerne få noko som hjelper betre òg! (Sjølv om ikkje eg akkurat har gode erfaringar med det... :roll:) Lukke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...