AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #1 Skrevet 6. mars 2017 Jeg er enslig mor til 2 barn, minste er 10 år. Jeg har vært alene med barna i 9 år. Og vi er så vant til å være alene. Så hadde vært så rart, og få en mann inn i hus. Men jeg er veldig klar for en kjæreste. Barna er større nå, mye ute med venner. Største er 15 år og, så det er mye lettere for meg, å komme meg ut, uten barna og. Men finnes det menn, som synes det er greit? Tenker jo at vi en dag, kan flytte sammen. Men det blir mange år til. Anonymkode: 5cf72...9ca
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #3 Skrevet 6. mars 2017 Selvfølgelig er det greit. Anonymkode: f660c...2ea 3
Gjest Overrasket Skrevet 6. mars 2017 #4 Skrevet 6. mars 2017 Ville gjort det samme selv om jeg hadde barn.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #5 Skrevet 6. mars 2017 Jeg vil ikke ha samboer. Sa det tidlig til han jeg dater. Tror han også er rimelig ferdig med å bo med andre. Anonymkode: 3f832...34b
Lee Jones Skrevet 6. mars 2017 #6 Skrevet 6. mars 2017 Om jeg skulle satse på en alenemor ville ikke jeg vært samboer med det første. Herlig å bo alene, men ha en kjæreste når en ikke må forholde seg til bonusbarn 24/7.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #7 Skrevet 6. mars 2017 Takk for svar. Godt å lese dette, for det har ikke vært min erfaring. Har vært i 2 forhold på denne tiden, og begge ville flytte sammen. Og menn jeg dater og, ønsker at vi skal flytte sammen, før jeg ønsker. Mitt inntrykk er nesten, at de ønsker en husmor, og en stemor til barnet sitt. Mens det ønsker ikke jeg, jeg trenger heller ingen stefar til barna mine. Jeg vil ha en kjæreste, en jeg har det gøy med, og finner på ting med. Men så har han, sitt liv, og jeg har mitt liv med barna. Og blir det langvarig, så håper jeg selvfølgelig at mannen skal få et godt forhold til barna mine, men noen stefar skal han ikke være. Mer en venn. De er så store, så de trenger ingen stefar. Og flytte sammen kan vi gjøre, da minste er på vei ut av redet. Men vil fortsatt gjerne ha en mann, som har sitt liv. Anonymkode: 5cf72...9ca 2
skogsvandreren Skrevet 6. mars 2017 #8 Skrevet 6. mars 2017 Dette synes jeg hørtes rart ut, greit å ikke flytte sammen med en gang men flere år er vel litt lenge. Kjærester er jo 2 som er der for hverandre, ikke kun møtes av og til. 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2017 #9 Skrevet 7. mars 2017 Jeg tenker som deg. Har 3 barn og null behov for å bli samboer, spesielt hvis mannen også har barn som bor hjemme. Vi kan godt bo samme (hos hverandre) når vi ikke har ungene, men å flytte sammen med mine og dine barn klarer jeg ikke å se for meg altså. Vi kan bli samboere på heltid når ungene har flyttet ut i tilfelle. Men jeg er også åpen for at jeg kan komme til å skifte mening underveis da... Vet jo aldri. Som du skriver så har jeg ikke behov for noen stefar. Ungene har en alle tiders pappa, og har ikke behov for noen flere farsfigurer sånn sett. Og heldigvis har jeg økonomi til å fint kunne bo alene også. Anonymkode: 7ba2b...90b 2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #10 Skrevet 8. mars 2017 Enig med dere. Min erfaring er at de fleste menn ønsker å flytte sammen, spesielt om de har små barn, for de ønsker en husmor og stemor til barna, så de kan pleie sine interesser som før. Når menn har voksne barn, er de ikke så ivrige på å flytte sammen lenger plutselig, da vil de helst pule rundt og ikke forplikte seg, ønsker ikke å være kjærester engang. Anonymkode: deebc...859
Huldra-78 Skrevet 8. mars 2017 #11 Skrevet 8. mars 2017 Skulle gjerne hatt en mann som trivdes med særbo Men det virker nesten som om de vil ha helt frie tøyler da... Da skal de kunne date andre samtidig... Gaaah!!! Nei, får nyte det livet man har
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #12 Skrevet 8. mars 2017 På 7.3.2017 den 9.10, AnonymBruker skrev: Jeg tenker som deg. Har 3 barn og null behov for å bli samboer, spesielt hvis mannen også har barn som bor hjemme. Vi kan godt bo samme (hos hverandre) når vi ikke har ungene, men å flytte sammen med mine og dine barn klarer jeg ikke å se for meg altså. Vi kan bli samboere på heltid når ungene har flyttet ut i tilfelle. Men jeg er også åpen for at jeg kan komme til å skifte mening underveis da... Vet jo aldri. Som du skriver så har jeg ikke behov for noen stefar. Ungene har en alle tiders pappa, og har ikke behov for noen flere farsfigurer sånn sett. Og heldigvis har jeg økonomi til å fint kunne bo alene også. Anonymkode: 7ba2b...90b Jeg tenker også som dere begge! Jeg har også tre barn og vil ikke ha samboer før barna flytter ut. Mine barn er mellom 13-17, så det er uansett ikke så mange år til. Anonymkode: a4b40...9a9
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #13 Skrevet 8. mars 2017 Jeg har funnet ut at langdistanseforhold er optimalt for meg. Har to barn ca 100%, det er slitsomt nok så orker ikke tanken på å skulle ha en ekstra person boende her. Altså det blir jo mer penger og mindre husarbeid om man er to voksne, men jeg orker ikke tanken på å bo sammen med noen, nå. Han har ingen barn og skulle vi få barn sammen vil jeg jo flytte sammen med han og, men det er fremdeles noen år til. Og det er ganske greit å slippe dating og fortsatt vite at man har noen. Min eks var veldig klengete på meg, hadde ingen egne venner å finne på noe med og dermed fikk ikke jeg lov å finne på noe med mine venner heller. Nå føler jeg friheten til å gjøre hva jeg vil 😊 Anonymkode: 35943...c14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå