Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan filme og ta bilde mens det glitrer? Har sett flere gjøre det. Har oppdatert også, uten at jeg fant den.

Anonymkode: 22d10...3e3

Skrevet

Er nok et av filtrene, kan hende filteret har blitt borte da, noen filtere fjerner de jo altfor fort. Noen ganger dukker ikke alle filtrene opp hos noen, jeg vet ikke hvorfor... men hvis du lukker appen helt, kan det hende det kommer opp når du går inn igjen.

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Blod skrev:

Er nok et av filtrene, kan hende filteret har blitt borte da, noen filtere fjerner de jo altfor fort. Noen ganger dukker ikke alle filtrene opp hos noen, jeg vet ikke hvorfor... men hvis du lukker appen helt, kan det hende det kommer opp når du går inn igjen.

Nei har prøvd det også 😂

Skrevet
På 6.3.2017 den 14.32, AnonymBruker skrev:

Hvordan filme og ta bilde mens det glitrer? Har sett flere gjøre det. Har oppdatert også, uten at jeg fant den.

Når du har rettet kameraet mot deg, hold tommelen på ansiktet ditt. Da skal du få opp flere effekter. Var det det du mente?

AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, kenpet skrev:

Når du har rettet kameraet mot deg, hold tommelen på ansiktet ditt. Da skal du få opp flere effekter. Var det det du mente?

Ja dem har jeg jo brukt har aldri tenkt over at det er de filtrene 😂 Så takk for opplysningen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...