AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #1 Del Skrevet 6. mars 2017 Vi har fått gratisbilletter til danskebåten og trenger kun å betale for mat. Vi har en treåring og en baby. To overnattinger på lugar og kun noen timer i København, tiden i byen er passe for barna, men hvordan er båtturen? Er det ting som passer treåringen? Jeg søker på sidene til dfds og finner kun informasjon om bubble zone. Er det mye fyll og bråk og natt og kveld? Verdt det for taxfreehandel? Eller bare pes? Føler ikke vi mister noe ved å takke nei, er litt usikker... Anonymkode: cd24f...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym2467 Skrevet 6. mars 2017 #2 Del Skrevet 6. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vi har fått gratisbilletter til danskebåten og trenger kun å betale for mat. Vi har en treåring og en baby. To overnattinger på lugar og kun noen timer i København, tiden i byen er passe for barna, men hvordan er båtturen? Er det ting som passer treåringen? Jeg søker på sidene til dfds og finner kun informasjon om bubble zone. Er det mye fyll og bråk og natt og kveld? Verdt det for taxfreehandel? Eller bare pes? Føler ikke vi mister noe ved å takke nei, er litt usikker... Anonymkode: cd24f...903 Har vært der i julebordsesongen på en lørdag og det var ikke mye fyll, tror det er mer fyll på fredager mtp da får man en weekendtur. Har ikke barn så vet ikke hvor mye det er å finne på for de, men synes generelt at det var lite å finne på på båten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minlillesky Skrevet 6. mars 2017 #3 Del Skrevet 6. mars 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har fått gratisbilletter til danskebåten og trenger kun å betale for mat. Vi har en treåring og en baby. To overnattinger på lugar og kun noen timer i København, tiden i byen er passe for barna, men hvordan er båtturen? Er det ting som passer treåringen? Jeg søker på sidene til dfds og finner kun informasjon om bubble zone. Er det mye fyll og bråk og natt og kveld? Verdt det for taxfreehandel? Eller bare pes? Føler ikke vi mister noe ved å takke nei, er litt usikker... Anonymkode: cd24f...903 Det går helt fint. Ta med et par ting å underholde barna med om dere ikke skal være i lekeområdet hele dagen. De har heller ikke smokk ombord, så husk det om barnet bruker smokk! Gjerne et par ekstra.. Jeg mistet smokken til jenta mi, som da var 1,5 år når vi tok danskebåten. Må ha mistet den på vei ombord båten. Trodde de hadde smokk der, men der tok jeg skrekkelig feil. En hel natt med grining og hyling var veldig ubehagelig for den lille, og jeg syntes det var ubehagelig pga naborommene.. Da vi kom til Danmark var det rett til første butikk og forklare "smokk" for dem, etter litt språktrøbbel fikk hun endelig smokken sin. Men dagen ble jo ødelagt for henne stakkar. Var så trøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil E Skrevet 8. mars 2017 #4 Del Skrevet 8. mars 2017 På 06.03.2017 den 14.28, AnonymBruker skrev: Vi har fått gratisbilletter til danskebåten og trenger kun å betale for mat. Vi har en treåring og en baby. To overnattinger på lugar og kun noen timer i København, tiden i byen er passe for barna, men hvordan er båtturen? Er det ting som passer treåringen? Jeg søker på sidene til dfds og finner kun informasjon om bubble zone. Er det mye fyll og bråk og natt og kveld? Verdt det for taxfreehandel? Eller bare pes? Føler ikke vi mister noe ved å takke nei, er litt usikker... Anonymkode: cd24f...903 Er vel ikke så mye fyll på Københavnbåten. Stena Line til Fredrikshavn derimot har vel rykte på seg for mye av den slags. Er ihvertfall en av båtene spm har badebasseng ombord. Dette er innendørs. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 8. mars 2017 #5 Del Skrevet 8. mars 2017 Vi reiste med 5 mnd gammel baby. Han skjønte jo ingenting, men kosa seg sammen med hele familien. Har reist så mye med båten at jeg er litt lei, det er ikke så mye for barn å finne på der. Da ville jeg heller spart de pengene dere skulle brukt på mat og sånt og dratt med Color Line Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2017 #6 Del Skrevet 8. mars 2017 Båt og barn går greit når sjøen ligger i ro. Båt og barn med bare litt bølger kan lett bli de voksnes mareritt. Verre jo mindre sjøsterke de voksne er og jo større bevegelse sjøen od dermed båten har. Anonymkode: d0820...075 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå