AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #1 Skrevet 6. mars 2017 Jobber som lærer i fag der det er vanskelig å få jobb. Søkte litt her og der etter studiene. Tenkte jeg får bare ta det jeg får, samle litt erfaring, også søke der jeg vil bo etterhvert. Fikk jo en jobb "i gokk", et sted jeg ikke kan tenke meg å være i lengden. Men jobb har jeg. Problemet er at jeg trives jo ikke der jeg bor. Jobben er ålreit og jeg har det fint der, men har ingen venner i byen. Kjæresten bor et stykke unna, hvor jeg nå prøver å få jobb. Har søkt og søkt nå i to år, men får ikke noe. Jeg holder på å bli deprimert. I ukedager er jeg alene, er med på noe aktiviteter i en forening i blant som er koselig det.. Men savner "gamle venner", familie og kjæreste. Får bare sett de i helger og ferier. Vil ikke bo her lenger, men får ikke jobb i området der jeg vil bo. Har ikke noe imot litt pendling, så jeg søker jo litt forskjellig. Har vært på et fåtall intervjuer, men blir så fryktelig nervøs. Var ikke så nervøs på intervjuer etter studiene, tenkte planen min skulle ordne seg. Men nå har jeg vært lei og stresset lenge, generelt dårlig humør. Så ekstra skummelt å dra på intervju. Vet ikke helt hva jeg vil med denne tråden... noen råd? Anonymkode: ec0df...1e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå