Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Antatt EL denne måneden var på onsdag 1.mars. Har som regel 28 dagers syklus. Siste mens var 16.februar. Jeg hadde eggløsningssmerter på fredag, dermed antok jeg at EL var på torsdag. Når pleier dere å h elsmerter?? Hoppet til køys på fredagskveld når jeg kjente smertene. Spent!

Anonymkode: 91d7f...e53

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har eggløsningsmerter i forkant av eggløsningen, i 5-7 dager. Mine smerter bruker å nå en topp(intenst vondt en times tid) og det er da jeg antar at egget slipper hos meg. Dette er som oftest på kveldstid, når jeg våkner neste dag er alt vondt borte og eggløsninggslimet er i ferd med å minke.

Bruker å stemme med syklus og positive eggløsningtester også.(og graviditet)

Anonymkode: 53ea6...655

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har eggløsningsmerter i forkant av eggløsningen, i 5-7 dager. Mine smerter bruker å nå en topp(intenst vondt en times tid) og det er da jeg antar at egget slipper hos meg. Dette er som oftest på kveldstid, når jeg våkner neste dag er alt vondt borte og eggløsninggslimet er i ferd med å minke.

Bruker å stemme med syklus og positive eggløsningtester også.(og graviditet)

Anonymkode: 53ea6...655

Ja jeg har nå tidvis stikkende smerter på høyre og venstre side. Venter en stund til før jeg tar test uansett. Bare uvant at EL isåfall er to dager forsinket. Det skjer skjelden. Men samtidig er det jo aldri sikkert når EL akkurat skjer

Anonymkode: 91d7f...e53

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...