AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #1 Skrevet 6. mars 2017 Jeg handla en gave til samboeren min på Rema i helga. Et assortert utvalg øl som han skal få til bursdagen. Jeg kom på at han har registrert bankkortet sitt på sin Æ.. kan han dermed se på appen at jeg har kjøpt ølene?? Anonymkode: 8a042...fc0 1
Gjest Birti Skrevet 6. mars 2017 #2 Skrevet 6. mars 2017 Har du handlet gave til samboeren med hans kort? Om du ikke har handla med et kort han har registrert i appen, så kan han jo ikke det. Om du derimot har handlet med et kort han har registrert i sin app, så vil han kunne se det ja.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #3 Skrevet 6. mars 2017 Hehe. Mente at mitt bankkort er registrert på hans app Anonymkode: 8a042...fc0
Gjest Birti Skrevet 6. mars 2017 #4 Skrevet 6. mars 2017 Da kan han se det. Om han gidder. Vanligvis er det jo ikke så veldig spennende å sjekke kassalappen etter en handletur ;-)
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #5 Skrevet 6. mars 2017 Hehe nei.. men har grunn til å tro det likevel.. men, går det an å slette en handletur hvis jeg går inn på hans tlf? Anonymkode: 8a042...fc0
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2017 #6 Skrevet 6. mars 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hehe nei.. men har grunn til å tro det likevel.. men, går det an å slette en handletur hvis jeg går inn på hans tlf? Anonymkode: 8a042...fc0 Nei, men du kan sette den som lest. Anonymkode: b1eb0...77d
Luguber Skrevet 6. mars 2017 #7 Skrevet 6. mars 2017 Mener å huske at Æ-konseptet ikke gjalt for alkohol og tobakk, så da kommer det kanskje ikke opp i appen? Har ikke lasta ned Æ selv, så vet ikke hvordan den fungerer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå